dat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
Of 't een 3.8 of 3.6 zou worden, daar zou ik nog geen uitspraken over doen.
De 997 RSR rijdt ondertussen al een aantal jaren met de 3.8 rond, die heeft z'n betrouwbaarheid ondertussen wel bewezen, de sprong naar een 3.8-blok lijkt me dus niet geheel onwaarschijnlijk!
Ik ben benieuwd, als 'ie er komt maak je alleszins een schitterende keuze met zo'n exemplaar, IMO!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat is niet zo hoor, ik ben gek van de 997 GT3 RS, het is ook de betere wagen het concept van dagelijks inzetbare trackday special spreekt mij enorm aan, iets dat de 996 in mindere mate biedt.
Een puntje dat de 996 voor heeft vind ik z'n kleurencombo, jammer dat Porsche diezelfde combo voor de 997 nooit zelf heeft aangeboden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAls je het geld hebt voor een nieuwe GT3 RS, dan kan je altijd bij Porsche Exclusive aankloppen.
Ik ben er zeker van dat een oranje/zwarte 996 GT3 RS ook 'wauw' zou zijn, maar het is niet origineel, en daarom verliest het z'n waarde al, again IMO...
Ik vind de 997 GT3 RS SCHITTEREND, ook de aangeboden kleurencombo's zijn zalig, maar de 996 GT3 RS met z'n rode decals is gewoon *zwijmel*
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's toch de reputatie : widow maker genoemd ... (Nog) niets voor mij...
Ik plan binnen 2 maanden mijn circuitdebuut te maken, maar ik twijfel nog wat tussen Francorchamps of Croix-en-Ternois. De eerste spreekt mij meer aan, maar de tweede is voor mij een pak dichter en ik moet Brussel niet passeren (want het gaat telkens door tijdens de week).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendus 4 jaar geleden brachten ze er eentje ter gelegenheid van 50 jaar 550spyder, en nu hebben ze er eentje voor de 60 jaar te vieren?
Ik heb dat bij andere merken/producten ook, er klopt niks van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendus 4 jaar geleden brachten ze er eentje ter gelegenheid van 50 jaar 550spyder, en nu hebben ze er eentje voor de 60 jaar te vieren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu is het de viering van de RS Spyder
Ik dacht al dat er iets niet pluis was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenGaat er nu een 997 turbo S komen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs het ooit al iemand opgevallen dat auto's met directe injectie niet goed klinken? Ik vrees echt voor de volgende generatie ferrari's. Maar ik ben geen kenner op dit vlak.
En trouwens.. Audi RS4 heeft directe injectie en die klink fantastisch goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vermoed van wel, waarschijnlijk met de 3.8 uit de S en directe injectie.
Comment
Comment