Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Ahah, die rechtse heeft nog stevige potten gebroken in de dakar als 'k mij niet vergis.
    Yep - is idd een Dakar legende. Staat nu in het museum in Leipzig ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Fockin breedheid!!!!!!!

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt goed, wat lager dan de meeste aftermarket-pogingen, wat IMO wel nodig was, 't is tenslotte geen Ferrari

Comment

• Ik en nog iemand vroegen ons af wat nu eigenlijk het verschil tussen een 964 en een 965 Turbo is?

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk maar niet "wauw"!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
              Ik en nog iemand vroegen ons af wat nu eigenlijk het verschil tussen een 964 en een 965 Turbo is?
              Wie is nog iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Wie is nog iemand?
                Niemand van hier, Autogespot Forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                  Niemand van hier, Autogespot Forum.
                  Ok, bedankt!

Comment

+ YouTube Video

Leuk maar niet "wauw"!
                    Die groene veel zuiverder. Zo'n stock GT3 (RS) heeft gelijk 3 dempers, en da's 3 té veel.

Comment

• FVD Brombacher

De perfectie?

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        FVD Brombacher

De perfectie?

+ YouTube Video
                        Absoluut niet

Die klinkt zodanig onzuiver in vrijloop dat je zou denken dat het om een onafgewerkt product gaat! En dan die scherpe klank dat die amerikaanders er altijd proberen uit vrij te maken, neen, bah! Echt niet m'n ding!

't Heeft een reden dat het zolang duurt vooraleer de erkende fabrikanten een uitlaatsysteem voor de 997 GT3 uitbrengen, hetgeen er standaard op zit zal immers niet het werk van één nacht zijn.
                        Vandaar ook m'n afkeer van die Amerikaanse producten, die mannen hebben een uitlaat klaar twee weken na de officiële introductie van de GT3, die dan nog een +14hp geeft + complies with emmissions, complies with warranty
                        Het is niet voor niets dat Europipe of eender welke tuner die z'n werk serieus neemt en meer ambieert dan enkel onafgewerkt gebrul voort te brengen, nog steeds niet klaar is met z'n GT3 uitlaat hé

Comment

• Zalig filmke (spoel door tot ongeveer 1 min.)

+ YouTube Video

Comment

Absoluut niet

Die klinkt zodanig onzuiver in vrijloop dat je zou denken dat het om een onafgewerkt product gaat! En dan die scherpe klank dat die amerikaanders er altijd proberen uit vrij te maken, neen, bah! Echt niet m'n ding!

't Heeft een reden dat het zolang duurt vooraleer de erkende fabrikanten een uitlaatsysteem voor de 997 GT3 uitbrengen, hetgeen er standaard op zit zal immers niet het werk van één nacht zijn.
                            Vandaar ook m'n afkeer van die Amerikaanse producten, die mannen hebben een uitlaat klaar twee weken na de officiële introductie van de GT3, die dan nog een +14hp geeft + complies with emmissions, complies with warranty
                            Het is niet voor niets dat Europipe of eender welke tuner die z'n werk serieus neemt en meer ambieert dan enkel onafgewerkt gebrul voort te brengen, nog steeds niet klaar is met z'n GT3 uitlaat hé
                            FVD is weldegelijk Duits en hebben een zeer goede reputatie.

Dat onzuiver lopen in neutraal is toch magistraal lekker?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

• Die gaat hard!
                                  Welke Porsche?
                                  Edith zegt een Ruf-CTR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Die gaat hard!
                                    Welke Porsche?
                                    Edith zegt een Ruf-CTR
                                    Indeed

Comment

FVD is weldegelijk Duits en hebben een zeer goede reputatie.
                                      idd. 't is Duits, ik baseerde mij op de Amerikaanse GT3, maar 't neemt niet weg dat ik het cheap vind klinken. Een auto zonder knalpot klinkt ook luid, maar daarom niet mooi, idem bij die Porsche!

Maar geluid is al even subjectief als een kleur dus ik respecteer uw mening bij deze.

Ik wil dat een GT3 ZO klinkt als onderstaand, of stock, iets anders kan me niet verleiden...
                                      + Google Video
                                      ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Porker, je hebt smaak.

Comment

Porker, je hebt smaak.
                                          Dat wens ik niet te betwisten

Nee, geef toe (los van 't feit dat 't een 996 is, het blok is hetzelfde) dat klinkt toch een pak "rijker" en "complexer" dan die FVD of eender wat, zelfs Cargraphic, dat je voorlopig voor de 997 GT3 hoort...

Comment

Working...
                                          X