Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Alle info en foto's weg
    Hier in het archief vind je het vorige topic nog. Is wel zonder afbeeldingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zo is de 996 toch ook echt wel knap...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Cayman S Design Edition 1

Ik hoop deze zo snel mogelijk eens in het echt te zien.
            Zou naar het schijnt bij enkele Porsche-dealers staan na Nieuwjaar.
            Normaal ben ik geen voorstander van de Turbo-velg en al zeker niet op een niet Turbo, maar in dit geval vind ik het toch zeker iets hebben.
            Alcantara aan het stuur en de pook vind ik ook zeer geslaagd.

Comment

Die Design Edition stond al een aantal weken terug bij Carrera Motors in Gent dacht ik.

Mooie tellers, maar da's ook alles.

Comment

Wat ik wel een fout vond van Porsche dat ze eerst de Cayman S uitbrachten en pas de Cayman.
                De keren dat ik dan al een Cayman zag, was het een S.
                Omkijken doe ik altijd, naar eender welke Porsche, dus ook bij deze, maar kheb nog nooit een prachtige Cayman gezien in het echt.
                Kvind het ook een Porsche voor mensen van een 25 tot 35 jaar. En wie kan zich zo een wagen permitteren van die leeftijd? Op die leeftijd zijn er meestal andere prioriteiten..
                Kzeg nu ook niet dat iemand van 40 of ouder "oud" is, maar voor mij straalt een Cayman net zoals de Boxster iets jeugdigs uit.
                De Cayman kan iets zeer knap zijn, maar dan heeft die opties nodig, net zoals de 911 en iedereen weet wel dat dit zeer hoog kan oplopen. Ik heb zojuist een 2.7 Cayman samengesteld en kwam toch aan 65000 euro. En dan heb ik enkele accenten die het geheel af zouden maken laten vallen. Met een Cayman S zit je dan wss aan 80000 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Die Design Edition stond al een aantal weken terug bij Carrera Motors in Gent dacht ik.

Mooie tellers, maar da's ook alles.
                  Ik ben daar een maand geleden en 2 weken geleden eens geweest en toen stond die er toch nog niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                    Wat ik wel een fout vond van Porsche dat ze eerst de Cayman S uitbrachten en pas de Cayman.
                    De keren dat ik dan al een Cayman zag, was het een S.
                    Omkijken doe ik altijd, naar eender welke Porsche, dus ook bij deze, maar kheb nog nooit een prachtige Cayman gezien in het echt.
                    Kvind het ook een Porsche voor mensen van een 25 tot 35 jaar. En wie kan zich zo een wagen permitteren van die leeftijd? Op die leeftijd zijn er meestal andere prioriteiten..
                    Kzeg nu ook niet dat iemand van 40 of ouder "oud" is, maar voor mij straalt een Cayman net zoals de Boxster iets jeugdigs uit.
                    De Cayman kan iets zeer knap zijn, maar dan heeft die opties nodig, net zoals de 911 en iedereen weet wel dat dit zeer hoog kan oplopen. Ik heb zojuist een 2.7 Cayman samengesteld en kwam toch aan 65000 euro. En dan heb ik enkele accenten die het geheel af zouden maken laten vallen. Met een Cayman S zit je dan wss aan 80000 euro

Wees maar gerust dat er in die leeftijdscategorie zeker een doelgroep is.

Zelfstandigen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Wees maar gerust dat er in die leeftijdscategorie zeker een doelgroep is.

Zelfstandigen...
                      hard werkende mensen dus

Comment

Hmm, ik zie mezelf eigelijk binnen 5 jaar niet met een Cayman rijden.. Ik ben een zeer grote Porsche liefhebber, maar er zijn nog andere dingen buiten dat.

Comment

Hmm, ik zie mezelf eigelijk binnen 5 jaar niet met een Cayman rijden.. Ik ben een zeer grote Porsche liefhebber, maar er zijn nog andere dingen buiten dat.

ik zie mij mijzelf ook binnen 5jaar met een Porsche rijden denk ik , maar het zal zeker geen Cayman zijn

ik denk eerder aan een 993/996/ of 997
                          ofwel een 964 turbo zoals deze van Wannes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                            Hier in het archief vind je het vorige topic nog. Is wel zonder afbeeldingen.
                            View Full Version : PORSCHE Lovers
                            als je daar op drukt zie je de echte versie met foto's

Comment

Voor mij een basic 997 Carrera onmiddellijk boven een fully loaded Cayman S !

Al zou ik een eenvoudige Cayman van om en rond de 60 000 EUR ook wel zien zitten hoor, tenslotte zit je tegenwoordig al heel snel aan dat bedrag wanneer je gaat winkelen bij de Duitse luxemerken .. !

Comment

Comment

mijnen bakker heeft zich enkele weken geleden ook een speeltje gekocht

hij heeft ook nog een X5 3.0 i vorig model
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Wat zouden deze velgen nog waard zijn in de staat zoals ze op de foto staan?

De afmetingen van de velgen zijn 2 stuks 6J X 15 en 2 stuks 7J X 15 ET 23,3. Dunlops zijn er ook nog bij, maarja 'n stuk rubber is natuurlijk niet meer veel waard... (maat 205/55/16 en 225/50/16)
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

De BB Turbo

Comment

Cayman S Design Edition 1

Ik hoop deze zo snel mogelijk eens in het echt te zien.
                                        Zou naar het schijnt bij enkele Porsche-dealers staan na Nieuwjaar.
                                        Normaal ben ik geen voorstander van de Turbo-velg en al zeker niet op een niet Turbo, maar in dit geval vind ik het toch zeker iets hebben.
                                        Alcantara aan het stuur en de pook vind ik ook zeer geslaagd.

Ik vind deze toch wel

Ik zou dit toch graag op mijn oprit zien staan

Comment

Cayman is een fantastische wagen om mee te rijden, hij rijdt echt als een 911 ( hij rijdt zelfs 100x makkelijker als mijn 993 ) maar heb het niet voor de looks van die wagen. De 911 is gewoon een icoon

fotootje van degene die ik van cm voor uurtje of 2 had

Comment

Working...
                                          X