Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak... DAMN die gast leeft in den hemel... eigenlijk zou ie is een foto van zen huisje moeten posten
ma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak... DAMN die gast leeft in den hemel... eigenlijk zou ie is een foto van zen huisje moeten posten
In Oostenrijk met een kerel gepraat die een Cayenne had by Gemballa: 750 pk en 1.000 Nm...
Magnifiek geluid, maar over het verbuik wou hij liever niks zeggen...
In Oostenrijk met een kerel gepraat die een Cayenne had by Gemballa: 750 pk en 1.000 Nm...
Magnifiek geluid, maar over het verbuik wou hij liever niks zeggen...
Ah, we zijn elkaar op de E40 gepasseerd zeker S8? Kutfile!
Ik vond de Cayenne niet mooi toen ie uitkwam.. In die tijd vond ik de Touareg beter geslaagd. Mening is lichtelijk gewijzigd
Ik heb de velgen gekozen op den truck evenals de kleur van die velgen. De rest heeft zij gekozen
Ik zat niet in de file maar ik weet dat m'n pa gisteravond in De Haan moest zijn bij een klant die z'n vernieuwde Delhaize opende en ie ook in de file heeft gezeten. Was je met de Porsche? Ik zal het hem is vragen of hij je niet gezien heeft.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik aanvankelijk de Touey ook geslaagder vond dan de Cayenne tot ik eens met een Cayenne S heb kunnen rijden, m'n keuze was snel gemaakt. Goeie smaak heeft je vriendin, houden zo
Comment