Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat doe je anders tijdens je ontbijt als al de rest nog maft?
No worry ik stop er even mee nu
doe gerust voort man...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDeze Gemballa vind ik echt knap
Wat zijn de specs van dit beesje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAh merci, komt nog niet in de buurt van een RUF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLang geleden dat ik daar nog eens gekeken heb maar ik meen me te herinneren dat het idd geen vette was die website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Die stootblokken storen me wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLeuke nummerplaat...
Die stootblokken storen me wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat is echt belachelijk lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
doe gerust voort man...
Die stootblokken zijn verplicht voor less then 10 mile collisions omdat dan enkel die blokken moet vervangen worden...
Niet 100% zeker maar dat is 't ongeveer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk begin die GT2 knapper en knapper te vinden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenbeter alleen foto's posten dan alleen nutteloze commentaar
Die stootblokken zijn verplicht voor less then 10 mile collisions omdat dan enkel die blokken moet vervangen worden...
Niet 100% zeker maar dat is 't ongeveer
Comment
Comment