Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Nope.. Heb hem vandaag ook nog gezien, had er een carbonnen motorkap opgezet.

911's met motor voorin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Is dit niemand van 't forum ?
      Carbon rules big time!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Ah merci, komt nog niet in de buurt van een RUF
        GT750 bestaat ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Andere spoiler of ook nog andere shizzle? Ziet er zeker niet verkeerd uit.
          Da's origineel een turbo hé
          Behoorlijk wat aan gesleuteld al hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Die achtervleugel moet toch nog in koetswerkkleur gespoten worden hoop ik.
          Tuurlek ... da's zijn standaard motordeksel, het bovenste gedeelte van zijn wing staat er gewoon niet op.

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Staat er nu 9FF achter die voorbumper?
          Inderdaad, is een project in samenwerking met 9ff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Da's origineel een turbo hé
            Behoorlijk wat aan gesleuteld al hoor.

Inderdaad, is een project in samenwerking met 9ff.
            Geen airintake in de flanken? . Hoe worden die turbo's dan gekoeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              Geen airintake in de flanken? . Hoe worden die turbo's dan gekoeld?
              Graaf he

Comment

• Gestolen 993 4S help!!!

Forummers:
                Wees alert aub.
                Vorige week vrijdag 15 februari werd de 993 4S van een vriend op een heel geraffineerde manier gestolen.
                De wagen was te koop (wegens aankoop 997S) via kapaza.
                De koper kwam hem bekijken op zondag, verklaarde zich akkkoord met de koop.
                SMS-te heel de week naar mijn vriend.
                Kwam ter plaatste op vrijdag 15 februari samen met een blonde vrouw, hij gaf zich uit onder de naam van Philip Bael.
                Ze verplaatsten zich met een zwarte MASERATI 3200GT met bruin interieur.
                Nr-plaat eindigend op 005.
                De factuur werd betaald met 2 bankcheques.
                Het geld kwam op mijn vriends rekening, maar na een week was het er terug af... De bank ontdekte dat de cheques vals waren.
                GSM-nr is afgesloten...
                Alles was in detail voorbereid: De 993 moest nieuwe schijven hebben vooraan en de dader zei deze bij Verellen dadelijk te laten vervangen.
                Bij controle bleek dat ie er een afspraak had op dinsdag, maar natuurlijk niet opdook.

KIjk uit naar deze ZWARTE Maserati met bruin interieur aub !
                De 993 zal vermoedelijk het land uit zijn, toch nog de gegevens:
                porsche 993 4S
                zwart metallic
                grijs lederen inter.
                tech art uitlaat
                verlaagd
                spoorverbreders
                en: NIET ORIGINELE GRIJZE RINGEN ROND DE KLOKKEN OP HET DASHBOARD !!!
                07 1996
                chasisnr: WP0ZZZ99ZTS316515

laat de tamtam werken en verzend dit bericht naar zoveel mogelijk contactpersonen en sites!

Met dank, beltar

Comment

• hier de foto's
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zanzibar

Mijn absolute droomkar in droomcombo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

ZEER geslaagd tot nu toe!!!
                      Zalig gedaan, nog aangepaste velgen en je hebt een geslaagd resultaat... Komt het tweede deel van de spoiler er nog op of blijft 'ie zo? Zo heeft 'ie dat zalige ducktail uiterlijk

Comment

• Gasontploffing bij Porsche legt productie van 911 lam

Gasontploffing bij Porsche legt productie van 911 lam

STUTTGART - (Belga) Een gasontploffing heeft bij de Duitse sportwagenbouwer Porsche de productie van zijn model 911 in Stuttgart lamgelegd. Het gas kwam vrij bij een oven voor het drogen van lak, zo meldt Porsche maandag.

Omdat na de ontploffing de brandblusinstallatie in werking gesteld werd, kwamen naast de lakafdeling ook andere delen van de productielijn onder water te staan. Hoe groot de schade precies is, werd niet bekendgemaakt. De productie van de 911 zal minstens voor twee tot drie dagen stilliggen. De dagelijkse productiecapaciteit ligt volgens Porsche rond de 160 stuks. Twee werknemers zijn na het incident met lichte verwondingen opgenomen in het ziekenhuis.

bron: DE STANDAARD

Comment

• edit: masterC was een fractie van een minuut sneller
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            Forummers:
                            Wees alert aub.
                            Vorige week vrijdag 15 februari werd de 993 4S van een vriend op een heel geraffineerde manier gestolen.
                            De wagen was te koop (wegens aankoop 997S) via kapaza.
                            De koper kwam hem bekijken op zondag, verklaarde zich akkkoord met de koop.
                            SMS-te heel de week naar mijn vriend.
                            Kwam ter plaatste op vrijdag 15 februari samen met een blonde vrouw, hij gaf zich uit onder de naam van Philip Bael.
                            Ze verplaatsten zich met een zwarte MASERATI 3200GT met bruin interieur.
                            Nr-plaat eindigend op 005.
                            De factuur werd betaald met 2 bankcheques.
                            Het geld kwam op mijn vriends rekening, maar na een week was het er terug af... De bank ontdekte dat de cheques vals waren.
                            GSM-nr is afgesloten...
                            Alles was in detail voorbereid: De 993 moest nieuwe schijven hebben vooraan en de dader zei deze bij Verellen dadelijk te laten vervangen.
                            Bij controle bleek dat ie er een afspraak had op dinsdag, maar natuurlijk niet opdook.

KIjk uit naar deze ZWARTE Maserati met bruin interieur aub !
                            De 993 zal vermoedelijk het land uit zijn, toch nog de gegevens:
                            porsche 993 4S
                            zwart metallic
                            grijs lederen inter.
                            tech art uitlaat
                            verlaagd
                            spoorverbreders
                            en: NIET ORIGINELE GRIJZE RINGEN ROND DE KLOKKEN OP HET DASHBOARD !!!
                            07 1996
                            chasisnr: WP0ZZZ99ZTS316515

laat de tamtam werken en verzend dit bericht naar zoveel mogelijk contactpersonen en sites!

Met dank, beltar
                            ik wou net dit bericht ook plaatsen, toen ik zag dat het al gebeurd was! Iedereen gewaarschuwd dus

Comment

• Ik verschiet van die dagelijkse stuks !!!

Hopelijk kunnen ze snel weer zonder veel problemen aan de slag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                ik wou net dit bericht ook plaatsen, toen ik zag dat het al gebeurd was! Iedereen gewaarschuwd dus
                                Nog wat extra informatie van de eigenaar

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie,laat ons hopen dat we nog iets terug vinden.
                                Hij is niet aan zn proefstuk bezig, dus bij eventuele verkoop blijf waakzaam.

Bedankt alvast,
                                Kurt Vanneste
                                enkele foto's

Last edited by ; 25/02/2008, 20:17.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wie is die ELI-911 weer ?

Iemand van het forum, toch ?

Comment

• Ja dat dacht ik ook, maar vraag me niet wie het precies is.

Comment

Vorig jaar hebben Porker en mezelf een uur op het trottoir rond deze auto gekampeerd hier in Leuven... *zucht* wat een kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Zalig gedaan, nog aangepaste velgen en je hebt een geslaagd resultaat... Komt het tweede deel van de spoiler er nog op of blijft 'ie zo? Zo heeft 'ie dat zalige ducktail uiterlijk
                                          Ik vind het ook zeer geslaagd. Bovenste stuk van de spoiler komt er wel terug op.

Comment

Working...
                                          X