Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vind het ook zeer geslaagd. Bovenste stuk van de spoiler komt er wel terug op.
Comment
-
Nog eens die ELI
Velgen en carbonnen motorkap (of beter: kofferdeksel) zijn niet mijn smaak.Last edited by Denniske; 26/02/2008, 12:06.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFAK da's een ferme GT3
Echt prachtig met dat kofferdeksel in carbon!
kofferdeksel ok, maar zo'n mottige velgen man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenkofferdeksel ok, maar zo'n mottige velgen man
Al vind ik het ook wat raar om vooraan gewicht te gaan besparen op een 911, net wat 'ie niet nodig heeft...
Maar puur esthetisch, I dig it!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk BerichtenHoe zou mijn kar eruit zien met matzwarte velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtennee dank u, da's te agressief
liever gunmetal velgen...
zoeken porker
en stopt met in mijne naam te spreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLoe z'n velgen zijn perfect zoals ze nu zijn, vind ik. Daar moet niks aan veranderd worden.
Hij mag zo voor mijn deur komen staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenLoe zijn auto is gewoon perfect
Hij mag zo voor mijn deur komen staan
Is goed hoor, dan neem ik Loe z'n auto wel terwijl jullie een beetje gaan Spritz-it'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHé, ik wist niet dat jij zo was.
Is goed hoor, dan neem ik Loe z'n auto wel terwijl jullie een beetje gaan Spritz-it'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDear god ... zo een commentaar over mij en dat in het porsche forum
Wat wil je, met zo'n nickname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGT2 is dé Porsche van het moment voor mij
Zoals hij hierboven staat, mogen ze hem voor mijn deur parkeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat wil je, met zo'n nickname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenRami, 'k zag gisteren foto's van je ruf-bolide op autogespot...
Comment
Comment