Toen'k die strepen zag dacht ik aan de Cayman op de Porsche stand van het autosalon, dat was echter nog andere shit denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Damn, wat zou ik twijfelen tussen dit en een Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben er zeker van dat je gaat twijfelen, als je een 997 van achteraan te zien krijgt, en je binnen de 2 seconden met 100% zekerheid moet zeggen of 't een 2 of een 4 is. Zeker als je b.v. 50 EUR moet inzetten om te mogen "gokken", en de odds 1:2 staan.
Je ziet het verschil, maar zeggen dat het huge is, is compleet onwaar. Van achteraan bekeken (echt pál achteraan), is het zo goed als niet te zien, zelfs. Van schuin vooraan bekeken zie je 't het gemakkelijkste.
Ik naderde gisteren op de snelweg op een 997, dacht dat het een S was maar het bleek toch een 4S te zijn, dus inderdaad : zo goed zie je het niet langs achteren...
Nu ik al ettelijke kms met de S achter de rug heb kan ik met zekerheid zeggen dat ik geen 4 meer hoef : de gewone AWD geeft zo massa's grip dat die 4WD niet nodig is bij droog weer. En bij nat weer neem ik sowieso geen risico's, dus de grenzen van de grip ga ik dan niet zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWas dit geen soort speciale editie of zo? Op de striping stond Porsche Design...
777 exemplaren.
Dit is de 2e op belgische platen die ik zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk naderde gisteren op de snelweg op een 997, dacht dat het een S was maar het bleek toch een 4S te zijn, dus inderdaad : zo goed zie je het niet langs achteren...
Nu ik al ettelijke kms met de S achter de rug heb kan ik met zekerheid zeggen dat ik geen 4 meer hoef : de gewone AWD geeft zo massa's grip dat die 4WD niet nodig is bij droog weer. En bij nat weer neem ik sowieso geen risico's, dus de grenzen van de grip ga ik dan niet zoeken.
Nu, als je 'n turbo of 'n targa koopt kan je niet anders, maar gezien de minieme uiterlijke verschillen zou ik ook geenszins ... hoeveel is het ... 8.000 EUR méér uitgeven voor dat viertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenhttp://www.zita.be/auto/456789_porsc...edition-1.html
777 exemplaren.
Dit is de 2e op belgische platen die ik zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZe staan met hopen te koop op mobile en porsche.de.
37 bij mobile om precies te zijn. Tja, hopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten37 bij mobile om precies te zijn. Tja, hopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZalig!
Doet me denken aan de 207 die ik deze week tegenkwam. Er zat een jongeman in met een meisje (zijn vriendin?). Op de achterste zijruiten, kleefden aan beide kanten een Belgisch vlaggetje met daarnaast de naam van (ik vermoed) resp. die gast (aan bestuurderszijde) en een meisje (dàt meisje? aan passagierszijde).
De wagen was vrij standaard, maar de velgen waren wit, zoals in rallysport. Ik heb het niet goed gezien, maar eigenlijk had ik de indruk dat het niet echt witte velgen waren, maar wel witte wieldoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind dat margi, zo die namen op de zijruiten
Zoals van die lelijke tribals op de vooruit en weet ik nog allemaal.
Comment
-
Een juwelier van op de markt in Aalst rijdt rond met dit prachtexemplaar:Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment