Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Veerpootbrug achter
- Wilwood brakes voor (heb ze al een tijdje in het bezit, maar plaatsen komt er precies niet van) - getinte ruiten verwijderen
- K&N luchtfilter
Gohja, wel handig dat ze niet zien wat er op de achterbank ligt. Maar moest ik het geld ervoor over hebben, ik reed ook al met carbonnen motorkap en koffer rond. Looks intereseren mij niet zo hard.
Gohja, wel handig dat ze niet zien wat er op de achterbank ligt. Maar moest ik het geld ervoor over hebben, ik reed ook al met carbonnen motorkap en koffer rond. Looks intereseren mij niet zo hard.
Daar heb ik persoonlijk geen probleem mee. Ze zitten gvd alles op die CO2 te steken terwijl er genoeg weermannen en experts zijn die het allemaal tegenspreken. Me dunkt dat er andere gassen door o.a. de industrie worden uitgestoten die veel gevaarlijker zijn.
Ja, van die weermannen en experts betaald uit de "clubkas" van George W Bush
Kan ook een "gedeeltelijke" Ruf zijn, hè. 'n Familielid van me die Porsche rijdt één van z'n vorige was een 964 Cabrio WTL, en daar had 'ie 18" Ruf velgen op liggen, en er stak een Ruf motorsturing, intake en uitlaat op. Heeft 'ie zelf laten plaatsen, en 'ie kon er 't logo bijkopen ook, wat 'ie gedaan heeft.
enkel de spoiler en de logo's, al de rest is een 4S.
Comment