Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    omdat ik er eentje zou overwegen als ik hem nieuw kon kopen ...en omdat het dan wsl een 3.8 zal zijn...voor mij is de 3.6 ook perfect , maar ik vrees dat dat er niet meer in gaat zitten...ik ga niet in duitsland eentje gaan kopen waar ze alle weken mee op de ring gaan raggen zijn...dat zal ik er daarna zelf wel me doen

de porsche heeft voor mij nog steeds een beetje de voorkeur op de vette...omdat ik er mijn kids nog in noodgeval achterin kan steken...
    Je kan de huidige met wat geluk toch ook nog nieuw op de kop tikken bij de dealer, in Drogenbos alleen al hebben ze er 2 staan...

Je kan wachten op de facelift, maar van de huidige ben je 300% zeker dat 't een droomkar van het ALLERhoogste niveau is die je verwachting, hoe hoog ook moeiteloos zal inlossen...

Ervoor gaan Wannes, en je hebt er een donker uitziende zoon bij

Comment

• 2 nieuwe exemplaren in drogenbos? welke kleuren?

Comment

2 nieuwe exemplaren in drogenbos? welke kleuren?
        Een witte (GT3) en een zwarte (GT3 RS).

Pas op ze stonden gewoon in de showroom dus of ze al dan niet verkocht zijn weet ik niet...

Comment

• toch niet op hun site ?

mijn boxi :-)
          Last edited by ; 05/03/2008, 01:01.

Comment

• strakheid

Comment

de porsche heeft voor mij nog steeds een beetje de voorkeur op de vette...omdat ik er mijn kids nog in noodgeval achterin kan steken...
              Heeft een GT3 een achterbank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                strakheid

Heeft die ook geen Bilstein zitten, en een Cargraphic uitlaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Heeft een GT3 een achterbank?
                  Nope, maar je kan 't eventueel wel bricoleren met zitjes uit een Carrera, al ben je dan wel illegaal bezig...

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Heeft die ook geen Bilstein zitten, en een Cargraphic uitlaat?
                  Yep

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

strakheid

Dit > GT3

(indien manueel en met sperdiff achteraan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

mijn boxi :-)
                        Proper gerief Speeedman! My first love

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        strakheid

Jason

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dit > GT3

Van m'n leven niet!

Comment

Dit > GT3

Heeft een turbo geen sperdiff standaard?

Hoe belachelijk is dat

Comment

Van m'n leven niet!
                              gTa wordt oud

Comment

• Niks van, de turbo is méér auto dan de GT3, die laatste vind ik zeer narrow qua bruikbaarheid. Waar de GT3 misschien enkele procenten verder gaat dan de turbo op circuit of bij zeer sportief rijden, gaat de turbo wel pakken verder inzake Langstreckenkomfort en Reisetaugligkeit. De GT3 is veel vermoeiender, en de turbo is ook fun. De GT3 is 's winters nauwelijks inzetbaar, de turbo des te beter.

Ik zou een GT3 of een GT2 als sportauto zeker willen, maar niet als tweede auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                  Da zal wel een sperdiff hebben hoor

Comment

Hoe belachelijk is dat
                                    Is een optie op de manueel en niet verkrijgbaar op de tiptronic s.

Comment

gTa wordt oud
                                      Akkoord dat je zo'n uitspraken begint te doen wanneer je kalend bent en meer haar op armen dan op hoofd hebt, maar niet wanneer zulk een aftakeling uitzonderlijk vroeg optreedt en niet langer representatief is voor 's mans leeftijd...

Allez IMO

Comment

Niks van, de turbo is méér auto dan de GT3, die laatste vind ik zeer narrow qua bruikbaarheid. Waar de GT3 misschien enkele procenten verder gaat dan de turbo op circuit of bij zeer sportief rijden, gaat de turbo wel pakken verder inzake Langstreckenkomfort en Reisetaugligkeit. De GT3 is veel vermoeiender, en de turbo is ook fun. De GT3 is 's winters nauwelijks inzetbaar, de turbo des te beter.

Ik zou een GT3 of een GT2 als sportauto zeker willen, maar niet als tweede auto.
                                        Zélfs niet als tweede auto?
                                        Dat je twijfelt aan z'n inzet als eerste auto wil ik nog met een lang gezicht een beetje begrijpen, maar als tweede auto volstaat een GT3 toch RUIMSCHOOTS?

Die inzetbaarheid is relatief, een 997 GT3 in PASM Normal is niet oncomfortabeler dan een Carrera S -20mm (naar verluidt), als je je MPSC's dan opzijlegt voor je trackdays en 'm dagelijks op MPS2's legt heb je een in het dagelijkse leven even inzetbare wagen als de doorsnee Porsche, én 'ie is dan nog eens een pak geknipter voor 'm in 't weekend op circuit in te zetten...

Dus eigenlijk is 'ie breder qua bruikbaarheid dan een Turbo/Carrera...

Comment

Working...
                                        X