Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
    Wel, de meesten onder jullie weten dat ik de eigenaar toch eens om de 2 weken moet helpen herinneren dat em een 997 turbo in zen garage staan heeft...

De wagen is onlangs binnen gegaan bij Carrera Motors (op 5.000km.) Eerste onderhoud en check-up. Dit op een leeftijd van 1,5 jaar

Denk dat dit al genoeg zegt.

Wagen is over gebracht uit Duitsland en had bij aankomst een kleine 800 km. Na 3 maanden stilstand was de batterij al in pierenland. Sindsdien heb ik er toch zo'n 3.500 km. zelf mee gereden.

Wie een beetje kan rekenen weet zodoende hoeveel de eigenaar er zelf maar aan denkt om eens mee te rijden.
    Als ik moet komen helpen er wat km's op te zetten, stuur me gerust een mailtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Als deze 'niet-echte' Porsches niet hadden bestaan dan hadden er nu ook waarschijnlijke geen 'echte' Porsches meer rondgereden.
      Porsche is Porsche, period.
      Maar deze Porsches hebben een eigen topic, nl. "Porsche met de motor vooraan-lovers" en dus moeten ze daar.

Dus ofwel post je ze daar, ofwel wordt dat ander topic afgeschaft (wat beter zou zijn trouwens !) en kunnen ze hier gerust staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Maar deze Porsches hebben een eigen topic, nl. "Porsche met de motor vooraan-lovers" en dus moeten ze daar.

Dus ofwel post je ze daar, ofwel wordt dat ander topic afgeschaft (wat beter zou zijn trouwens !) en kunnen ze hier gerust staan
        Foute spinoff, eigenlijk!!

Dat andere topic was bedoeld voor Porsche-sportwagens met de motor vooraan, i.e. 924, 944, 968, 928 en zo van die fazen.

De Cayukke was niet bedoeld als daarbij horend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Wat is er mis met een 928 GTS?
          niks,
          enfin,
          behalve dat Pierre Romeyer (enkele jaren geleden Belgisch beste kok) er een zwaar ongeval mee had,
          gelukkig zelf niet te erg gekwetst, maar zijn hond RIP)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Foute spinoff, eigenlijk!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              niks,
              enfin,
              behalve dat Pierre Romeyer (enkele jaren geleden Belgisch beste kok) er een zwaar ongeval mee had,
              gelukkig zelf niet te erg gekwetst, maar zijn hond RIP)
              aha een culinair kenner in ons midden

beste restaurant waar ik ooit gegeten heb

Comment

• Comment

• Mix van Porsche Exclusive en Techart denk ik.

Comment

• beetje overdreven. En ze zijn het stiksel van de balg vergeten aan te passen.

Comment

• Ik vind het maar een allegaartje. Enfin, het idee op zich is niet slecht (carbon, alcantara, rode stiksels) maar het geheel vind ik maar tegenvallen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Daarnet identiek dezelfde gezien !!! Niet normaal !!! Hing een aanhangwagen met Mini Cooper S achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                          Daarnet identiek dezelfde gezien !!! Niet normaal !!! Hing een aanhangwagen met Mini Cooper S achter.

Donkergrijze?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ff het niveau serieus laten zakken

Is dat daar bij die rotonde in retie?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Ik vind dat eigelijk niet bijzonder mooi, veel te druk.

Comment

• I concur.

Maar op foto toont dat carbon ook heel fel. (door lichtinval enzo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  I concur.

Maar op foto toont dat carbon ook heel fel. (door lichtinval enzo)
                                  Inderdaad.

Die tellers niet in het rood, dat carbon van de stuurvelg weg en die foto opnieuw maken zonder flits, en het resultaat zou al een pak beter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    Inderdaad.

Die tellers niet in het rood, dat carbon van de stuurvelg weg en die foto opnieuw maken zonder flits, en het resultaat zou al een pak beter zijn.
                                    Zo toont het alleszins beter:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Zo toont het alleszins beter:
                                      bwaaah.....

wat heb je veranderd? contrast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        bwaaah.....

wat heb je veranderd? contrast?
                                        Geprutst

Comment

• Probleem is dat ie 3 dingen combineerde wat 't inderdaad wel 'n beetje een kakafonie maakt: carbon inleg, alcantara en 'n lederen dashboard. Maak het dashboard alcantara, verander het rood in bv grijs en je hebt al 'n heel ander zicht.

I'm a sucker for carbon.

Comment

Working...
                                          X