Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    lolzlolzlolz

zelfs in fotoland heb je 'hippe' mensen
    Het is een subcultuur als een ander, met alle gevolgen vandien.

En nu back-on zeker

996 GT2 te koop aan 94.000€ bij RS motors, koopje voor zo'n mooi stuk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Het is een subcultuur als een ander, met alle gevolgen vandien.

En nu back-on zeker

foto's ... mss durven we dan wel is gek doen ... neih toch maar niet, ik ben daar nog te jong voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        foto's ... mss durven we dan wel is gek doen ... neih toch maar niet, ik ben daar nog te jong voor

Comment

• Verellen heeft er ook eentje staan.

"Massale" nieuw-model-rush door de eigenaars?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            930 ook
            Nope, 930 was geen Turbo S versie van, enkel een 3.0 (type aanduiding: Turbo) en 3.3 (type aanduiding: Turbo 3.3) versie.
            968 Turbo S is er ook nog geweest. (wel maar 16 aantal van geproduceerd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desmett Bekijk Berichten
              Nope, 930 was geen Turbo S versie van, enkel een 3.0 (type aanduiding: Turbo) en 3.3 (type aanduiding: Turbo 3.3) versie.
              968 Turbo S is er ook nog geweest. (wel maar 16 aantal van geproduceerd)

During the the 80's Porsche produced the 930S Turbo 3.3 as a limited and exclusive model based on 935 Moby Dick racer. The cars were modified by a special department of the factory to remind the public of the look and the success of the 935 'Moby Dick' race car. With its striking looks and its improved engine, the 930S turbo 3.3 Flachbau is really exciting to drive and the accelerations of the turbocharged engine will plant you firmly into the seat.

The 930S is a very rare car since less than 500 of these models were ever manufactured in the world. Between 1987 to 1989 a total of 300 cars were sent to the US. 930 / 911 Turbo Body w/factory slant nose production numbers from Porsche. From 1981 through 1986 under the Exclusive label in Werks I a total of 262 cars were built. Between 40 and 60 930S slant nose cars per year.
              Foto:

Comment

• Ah, wist wel dat de slantnose er was, maar nooit geweten dat deze als type aanduiding Turbo S had. Weer wat geleerd ivm Porsche history!

Comment

Veel mensen vinden dat knap heb ik al gemerkt, maar dat is zoiets dat vroeger een hype was, net als HDR nu.

Smaken verschillen, en iedereen moet doen wat hij zelf wil uiteraard, maar ik vind het een beetje 'kijk eens wat ik nu heb ontdekt in photoshop-maar dan wel 2 jaar telaat'.

Smaken kleuren en geuren hé

Nog maar eens vragen dan:

Wat is er nu 'hip' dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                    Nog maar eens vragen dan:

Wat is er nu 'hip' dan.
                    Bv HDR, je ziet dat nu overal opduiken, binnenkort is het passé en komt er wel weer iets anders etc etc...

Ik stel gewoon vast, don't shoot the messenger

Comment

• Op flickr.com staat het er inderdaad vol mee, ik ben ook geen fan.

Comment

• 993 4...

Alleen nog een S erbij en je hebt een droombak!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

En nu back-on zeker

=> Wannes!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            => Wannes!!!!!
                            996 GT2 = widowmaker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              996 GT2 = widowmaker

Het SCHIJNT dat dat aan de geometrie van de ophanging af-fabriek lag, al veel verslagen gelezen van GT2-eigenaars die hun wagen bij bv. Manthey binnenstaken om dit te laten aanpassen en van giftigheid zou geen sprake meer zijn...

Los daarvan, het blijft een RWD met bijna 500pk zonder enige rijhulp, veilig is zoiets nooit te noemen natuurlijk

Comment

• Gisteren weer naast die brusselse GT3 gestaan op de Gen. Jacqueslaan, naast mekaar aan de lichten, eigenaar herkent mij, wuift eens, ik geef een dot 4 cilinder-gas, ik krijg een dot 6 cilinder-gas terug ( & => these bastards are LOUD), 't licht springt op groen, ik "knal" ervandoor, hij KNALT ervandoor, ik lijk stil te staan, mijn 4 cilindertje, ook al zit ik er op 1 meter vandaan VOLLEDIG overstemd door die wegknallende GT3, ZOT

Hij slaat af aan de Citibank, ik moet daar ook zijn, hij pakt die 90° bocht zonder te remmen, het ding geeft geen blijk van daar ook maar de minste moeite mee te hebben, blijft absoluut plat, bochtje door, vitesse terug en *BWOOOOAAAAAAAAAAAAAAP* => weg, ik aan de kant en 10min weggedroomd, damn.... ooit....

Comment

Het SCHIJNT dat dat aan de geometrie van de ophanging af-fabriek lag, al veel verslagen gelezen van GT2-eigenaars die hun wagen bij bv. Manthey binnenstaken om dit te laten aanpassen en van giftigheid zou geen sprake meer zijn...

Los daarvan, het blijft een RWD met bijna 500pk zonder enige rijhulp, veilig is zoiets nooit te noemen natuurlijk
                                  Heb nochtans al 'n verhaal gelezen op 6speedonline van iemand die vol op 't gas ging terwijl ie iemand voorbij wou steken en die wagen reageerde blijkbaar nogal giftig. (ie kon 't bijna niet meer verder vertellen)

Was een stock 996 GT2 in 't geel. (moest je 't verhaal zo direct terug vinden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Heb nochtans al 'n verhaal gelezen op 6speedonline van iemand die vol op 't gas ging terwijl ie iemand voorbij wou steken en die wagen reageerde blijkbaar nogal giftig. (ie kon 't bijna niet meer verder vertellen)

Vanwaar die "nochtans", dat doet toch geen afbreuk aan wat ik eerder zei?

Comment

• Echt lekker luid die GT3's he

Onlangs op de baan van Zammel () naar Geel kwam er een stel vrij lage xenons op mij af... Ze kwamen net van de verkeerslichten en 't bleek een oranje GT3 RS in volle acceleratie. Echt te zot!!!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

vol op 't gas om iemand voorbij te gaan met een RWD zonder rijhulpjes uitgerust +500pk kanon... das vragen om problemen. of ben 'k nu den enige dat da zo ziet?

da ding heeft zoveel koppel en zoveel vermogen dat je echt niet vol op t gas moet gaan om die wielen aan 't spinnen te krijgen hoor....

Comment

Gisteren weer naast die brusselse GT3 gestaan op de Gen. Jacqueslaan, naast mekaar aan de lichten, eigenaar herkent mij, wuift eens, ik geef een dot 4 cilinder-gas, ik krijg een dot 6 cilinder-gas terug ( & => these bastards are LOUD), 't licht springt op groen, ik "knal" ervandoor, hij KNALT ervandoor, ik lijk stil te staan, mijn 4 cilindertje, ook al zit ik er op 1 meter vandaan VOLLEDIG overstemd door die wegknallende GT3, ZOT

Hij slaat af aan de Citibank, ik moet daar ook zijn, hij pakt die 90° bocht zonder te remmen, het ding geeft geen blijk van daar ook maar de minste moeite mee te hebben, blijft absoluut plat, bochtje door, vitesse terug en *BWOOOOAAAAAAAAAAAAAAP* => weg, ik aan de kant en 10min weggedroomd, damn.... ooit....
                                          Ik hoop zo hard dat je dat ooit mag bezitten.
                                          Zoals jij daar van droomt.

Comment

Working...
                                          X