Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBv HDR, je ziet dat nu overal opduiken, binnenkort is het passé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBv HDR, je ziet dat nu overal opduiken, binnenkort is het passé en komt er wel weer iets anders etc etc...
Ik stel gewoon vast, don't shoot the messenger
Juist eens gegoogled op afbeeldingen, nog vet.
Hoe zit dat juist ineen? Enkel fotoshop?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Geilheid niet normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenPorker jij had toch eens zo'n uitnodiging gekregen van een GT3-rijder uit Zwitserland dat je hem eens mocht testen?
Ik ben toen jammer genoeg niet kunnen gaan omdat ik een djoef had gehad met de auto...
Ik heb wel met die gasten afgesproken in april aan de Nring, 'ie zal me dan wel een plaatsje aanbieden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNiet testen, co-piloteren, klein nuanceverschil
Ik ben toen jammer genoeg niet kunnen gaan omdat ik een djoef had gehad met de auto...
Ik heb wel met die gasten afgesproken in april aan de Nring, 'ie zal me dan wel een plaatsje aanbieden
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOla hoe doe je dat hé
Damn die verdamnde GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOla hoe doe je dat hé
Damn die verdamnde GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Zo'n manuele bak >>>>>>>>> F1/automaat any day
GT3
'k Ga het nog eens bekijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGisteren weer naast die brusselse GT3 gestaan op de Gen. Jacqueslaan, naast mekaar aan de lichten, eigenaar herkent mij, wuift eens, ik geef een dot 4 cilinder-gas, ik krijg een dot 6 cilinder-gas terug ( & => these bastards are LOUD), 't licht springt op groen, ik "knal" ervandoor, hij KNALT ervandoor, ik lijk stil te staan, mijn 4 cilindertje, ook al zit ik er op 1 meter vandaan VOLLEDIG overstemd door die wegknallende GT3, ZOT
Hij slaat af aan de Citibank, ik moet daar ook zijn, hij pakt die 90° bocht zonder te remmen, het ding geeft geen blijk van daar ook maar de minste moeite mee te hebben, blijft absoluut plat, bochtje door, vitesse terug en *BWOOOOAAAAAAAAAAAAAAP* => weg, ik aan de kant en 10min weggedroomd, damn.... ooit....
Comment
Comment