Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHé, en toen ik daar een tijdje geleden 'es een liefdesgedicht over afstak vond jij dat geen knappe kleur.
- Zie je dat 't olijfgroen is op deze foto? Neen! Denk je bijgevolg dat 't Basalschwarz is? Ja! Wat doe ik als ik Basaltschwarz (denk) te zien? =>
- Een GT3 die drift is ² in élke kleur!
=> zo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHela! Twee opmerkingen!- Zie je dat 't olijfgroen is op deze foto? Neen! Denk je bijgevolg dat 't Basalschwarz is? Ja! Wat doe ik als ik Basaltschwarz (denk) te zien? =>
- Een GT3 die drift is ² in élke kleur!
Voor de rest: gasten die 't goed kunnen uitleggen
Comment
-
auto van ne maat van mij
Ffe zien of ik het nog weet, als ik me ni vergis ist ne 930 waar ze een 964 blok met ne compressor ingelegd hebben.
4 vitessen, 450pk en 540Nm, weegt 2 keer niks, en niks van hulpmiddelen alla abs,esp ... op.
Ben nekeer meegereden op de Ring, ja allo kroket, da spel trok zo naar nen EVO IX toe alsof het niks was. Ni normaal. en in 1e tot 100 he
Comment
-
Met zo'n bakske moette idd kunnen rijden. Voelt aan als een kart want er zit nog bijna geen hulpelectronica op. Was vroeger met mijne 930 (die was getuned op dik 350 pk) al niet gemakkelijk op circuit. Kan mij voorstellen hoe dat met nog eens 100pk erbij moet aanvoelen. Bangelijk bakske...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNice ... big cojones needed
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
(foto's én auto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWat een banale bak.
Maar je mag hem me altijd geven hoor.
Comment
Comment