Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    De achtergrond en de wagens zijn iets te gedetailleerd, plus bij screenshots zie je altijd wel ergens een klein onregelmatigheidje in de pixels.

Zoniet=> meesterwerk!
    Je kan wel eens gelijk hebben. Het gebouw lijkt idd minder uit een game te komen. De wagen lijkt wel zo goed als uit een spel te komen. Zal aan de lichtinval of zo liggen.

BTW, die Cayman hierboven. Onopvallend, maar damn hot!
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Das een echte hoor, kwam uit een reeks fotos, maar de andere waren veel kleiner qua resolutie (en waren ferraris )

Comment

• Inderdaad een echte (en bijzonder geslaagde) foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Dat zal wel een andere rit geweest zijn : Paasrit van Club Tielt was rond Brugge
          Oeps, my bad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HIer is hij nog eens

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Het valt me toch weer eens op hoeveel vraag er is naar tiptronic : http://www.carreramotors.be/public/stock/vn.asp

In feite ook veel cabrio's...

De gemiddelde Porschekoper is blijkbaar niet meer dezelfde als pakweg 20 jaar geleden...

Comment

• Lekkere turbo cabrio van 192k.

Comment

• zo'n carrera 4s cabriolet valt precies nog goe mee van prijs ik had al zo'n prijs van 180k int achterhoofd
                  Last edited by ; 26/03/2008, 22:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    zo'n carreara 4s cabriolet valt precies nog goe mee van prijs ik had al zo'n prijs van 180k int achterhoofd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

lacht me ni uit gij... ZOT!!!

Comment

zo'n carrera 4s cabriolet valt precies nog goe mee van prijs ik had al zo'n prijs van 180k int achterhoofd
                        Strike

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                          Strike
                          wilt ge aandacht ofzo???? tis al genoeg dat er 1tje lacht

Comment

wilt ge aandacht ofzo???? tis al genoeg dat er 1tje lacht
                            Aandacht? Ik?

Jij stelt jezelf anders altijd mooi in de kijker

180k voor een Carrera 4S, go figure!

Comment

• hoeveel betaalt ge nu eigenlijk voor een volledig uitgeruste carrera 4S cabrio???

Comment

• Als je niet gek doet een 120-130.

Comment

hoeveel betaalt ge nu eigenlijk voor een volledig uitgeruste carrera 4S cabrio???
                                  Als ik in het configurator-topic kijk, heb je er zelf al eentje samengesteld.
                                  De prijs staat er ook bij in de configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Als ik in het configurator-topic kijk, heb je er zelf al eentje samengesteld.
                                    De prijs staat er ook bij in de configurator.
                                    echt??? ik heb nog nooit prijzen gezien in die confiurator

Comment

echt??? ik heb nog nooit prijzen gezien in die confiurator
                                      Dan ga je naar de Duitse configurator.
                                      Daar staan prijzen.
                                      Is wel iets goedkoper als hier maar dan heb je een idee.

Comment

• Voor 180 hebt ge volgens mij een mooie turbo cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Het valt me toch weer eens op hoeveel vraag er is naar tiptronic : http://www.carreramotors.be/public/stock/vn.asp

In feite ook veel cabrio's...

De gemiddelde Porschekoper is blijkbaar niet meer dezelfde als pakweg 20 jaar geleden...
                                          De cab hebben bijna altijd een zeer groot stuk van de verkoop voorgesteld ... de tiptronics zijn wel zwaar in opmars.

Comment

Working...
                                          X