Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als er een verkiezing zou zijn 'GT3 livery van het jaar" ... dan wint voor mij deze. Met ruime voorsprong zelf.

Misschien wel een ideetje om zo'n verkiezing op te zetten. In het autosport gedeelte misschien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Bedankt Simoni .. ik vind het niet mis, maar het vloekt met het kleur van mijn interieur..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
        Ik zal zelf ne foto voorzien die mag gePhotoshopped worden

aub.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

inderdaad, uw huidige vind ik ook mooier... 't komt natuurlijk nog niet perfect over omdat die velgen in beweging zijn maar toch ja...

Laat maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

aub.

Aah, ik dacht dat je die gt3 velgen wou

Zo ist al beter maar ik zou een andere kleur kiezen dan oranje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              'k Zal ik dat eens doen toerke

Ik weet dat die Cayman S al van in juli te koop staat bij AE cars : niet omdat het geen goede koop zou zijn, maar omdat de Cayman volgens mij toch niet super in de markt ligt : deze heeft nochtans goede opties : 19", PASM, adaptieve zetels... EN heel weinig kms, die is dus als nieuw en dan is de prijs niet eens zo hoog. Maar ik ben er zeker van dat er nog een stuk af kan, tenslotte staat 'm al +6 maand te koop !
              M.a.w. de Cayman is een duidelijk slechtere investering dan de 911? Ten slotte gaat het hier om een tweedehandswagen, ook al is die dan mss nog niet oud.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Aah, ik dacht dat je die gt3 velgen wou

Zo ist al beter maar ik zou een andere kleur kiezen dan oranje
                Gho ja, dat van u is sneller gedaan . Ik had er ook aan moeten denken....

Maar bij mijn shop is het randje is ook wat te dik eigenlijk, maja met zo'n klein prentje is het zowiezo al prutsen. Hoe dan ook, het vloekt verschrikkelijk hard met het interieur imo. Ik zou het zeker niet doen, of anders het interieur overtrekken met zwart leder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  M.a.w. de Cayman is een duidelijk slechtere investering dan de 911? Ten slotte gaat het hier om een tweedehandswagen, ook al is die dan mss nog niet oud.
                  Tgoh, de Cayman is zeker geen slechte wagen.
                  Schitterende rijeigenschappen, prachtige motor (die meer vermogen aankan),etc..
                  Maar het gedacht bij de mensen is nog steeds; 911 is DE porsche.
                  En er zijn velen dat nog liever met een "basic" Carrera rijden dan met een goed uitgeruste Cayman.
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

het zit hem allemaal in het koppeke

Comment

2dehandsprijzen is toch ook een kwestie van de vraag naar dat specifiek model. Niettemin houdt ook een Cayman redelijk zijn waarde, zoals elke Porsche wordt het grootste waardeverlies geleden in het eerste jaar, zeker een exemplaar met veel opties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        En er zijn velen dat nog liever met een "basic" Carrera rijden dan met een goed uitgeruste Cayman.
                        Ik zeg nergens dat de Cayman een slechte wagen is.
                        En idd, de 911 is dé wagen voor veel mensen, maar The Swede zei onlangs nog dat in Finland de Boxster de wagen met het minst waardeverlies is. Ik heb hier de indruk dat dat in ons land wel even anders ligt. Mss kijkt men in Finland minder neer op de kleinste Porsche.

Edit:
                        OK, het verschil in prijs tss de Boxster en de 911 Cabrio is groter dan dat tussen de Cayman en de goedkoopste Carrera, maar toch ...
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Weet iemand hoe het zit met de proefrit-procedure bij Porsche?

Kan je relatief makkelijk een proefrit aanvragen als jongeman, of niet?
                          En ik veronderstel altijd begeleid?

Comment

Porsche

Alle info en foto's weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

ik ben niet van het principe dat alleen de 911 DE Porsche is hoor
                              de Cayenne bvb vind ik bloedgeil

en de Cayman zie ik graag van voren en de zijkant , maar de achterkant

dan nog liever een boxster S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                de Cayenne bvb vind ik bloedgeil
                                ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

Comment

Het F77 paket van Champion Motorsport vind ik wel zeer geslaagd

Comment

Mooi he ! :p

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten

WTF ! Hoe ie daar door die auto's slalomt, zalig, maar wel gevaarlijk.
                                          Maar dat geluid is van die GT3 is zalig, zo'n vet kot.

Mijn nonkel heeft zo een 996 4S cabrio, met PSE en dat geluid overtreft ook vele andere dingen. Kga ff fotootjes zoeken.

Comment

Working...
                                          X