Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
    Ik ben daar een maand geleden en 2 weken geleden eens geweest en toen stond die er toch nog niet.
    't Kan ook een maand geleden zijn hoor.

Rami zijn 997 Turbo stond buiten, 'k moest iets afhalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      mijnen bakker heeft zich enkele weken geleden ook een speeltje gekocht

hij heeft ook nog een X5 3.0 i vorig model
      is dat die X5 met wat Ac Schnitzer addenda die je bedoelt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        is dat die X5 met wat Ac Schnitzer addenda die je bedoelt?
        neje ...
        die jij bedoelt is niet ver van de kerk in heule , een klein bakkerijtje
        daar waar ze nu die Porsche hebben is dicht bij de menenpoort , bakkerij bart ken je dat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          neje ...
          die jij bedoelt is niet ver van de kerk in heule , een klein bakkerijtje
          daar waar ze nu die Porsche hebben is dicht bij de menenpoort , bakkerij bart ken je dat ?
          hmm nee 't is me nog niet opgevallen dat daar een bakkerij is, ik zal er eens op letten!

Comment

[quote=F40fan;2340584]hmm nee 't is me nog niet opgevallen dat daar een bakkerij is, ik zal er eens op letten! [/quote

als je van kortrijk komt van de menenpoort richting heule 500 meter verder op uw rechterkant ]

Comment

wintervuilheid

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  wintervuilheid

Wow

Comment

Een autohandelaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Een autohandelaar...

Op een andere plek ga je dat niet meer vinden denk ik, mss nog een paar Porsche garages die er eentje hebben (DE).

Comment

Die CGT...

Comment

wintervuilheid

Véél beter als dat ding de ganse winter in een garage te laten staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Op een andere plek ga je dat niet meer vinden denk ik, mss nog een paar Porsche garages die er eentje hebben (DE).
                            Ik denk niet dat er nog ergens een nieuwe staat, dacht zelfs dat de extra wagens die bovenop het originele aantal zijn gaan bijkomen al allemaal verkocht zijn.

Comment

Ik denk niet dat er nog ergens een nieuwe staat, dacht zelfs dat de extra wagens die bovenop het originele aantal zijn gaan bijkomen al allemaal verkocht zijn.
                              Ik had het ook over 2dehands CGT's hoor, nieuw ga je die niet meer vinden (tenzij van iemand met TE veel geld die er eentje op stal heeft staan met 0 km's)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten

Véél beter als dat ding de ganse winter in een garage te laten staan.
                                Feit, dat is niet gemaakt om voortdurend in een garage met een marmeren vloer en verwarming en ik weet niet wat nog allemaal te staan. Rijden daarmee!

Vooral Amerikanen hebben de neiging van zo'n wagens weg te steken in hun garage met maar een paar 100den kilometers op de teller.
                                Moest zoiets hier in de garage staan...*wekker loopt af en ik rol uit bed*

Comment

Eerlijk gezegd, mocht ik ooit een Porsche hebben, is het nu na een hele carriere werken of het komende wiekend iets winnen, NOOIT zou mijne Porsche er zo voorkomen.
                                  Zoiets moet je soigneren, tot in de puntjes onderhouden en daar hoord voor mij ook bij dat die minstens 1 maal per week zou gekuisd moeten worden.
                                  Altijd met een mooi gewassen wagen rondrijden gaat niet, maar wat voor vuil er op sommige wagens hangt is mss van 1 maand of meer en vooral bij dat segment van wagens vind ik dat zeer jammer.

Mijne pa heeft mij verteld dat hij ooit eens voor iemand moeten werken heeft, en die had 4 Porsches. Twas in de jaren 80 en zijn twee 911's waren gloednieuw, een 911 Coupe en een Cabrio, de Cabrio stond altijd open, dus diende alleen met te rijden bij zeer goed weer. En dan had die persoon ook nog twee 356's , ook een coupe en cabrio. Die 356's heeft mijne pa nooit zien buitenkomen, alleen enkele keren gezien in zijn garage.
                                  Die persoon had 1 kuisvrouw die er elke dag was, maar aan zijn 4 Porsches mocht die niet komen. Die koesterde die wagens echt, alle vier zijn wagens werden of ze nu vuil waren of niet in het weekend gekuisd. En zijn 911's in de week ook als ze vuil waren.

Comment

nie akkoord,

't zijn auto's en die dienen om te rijden...

anders moette maar een schilderij in de plaats kopen
                                    dat kan je binnenhangen en naar kijken en afstoffen

pas op dat wil niet zeggen dat je die wagens niet met respect moet behandelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                                      Cayman S Design Edition 1

Ik hoop deze zo snel mogelijk eens in het echt te zien.
                                      Zou naar het schijnt bij enkele Porsche-dealers staan na Nieuwjaar.
                                      Normaal ben ik geen voorstander van de Turbo-velg en al zeker niet op een niet Turbo, maar in dit geval vind ik het toch zeker iets hebben.
                                      Alcantara aan het stuur en de pook vind ik ook zeer geslaagd.

Kom naar het autosalon in januari, daar staat hij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                                        droom-oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                          Wow
                                          IDD, PERFECTIE
                                          Hell yeah!
                                          x 1000
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X