Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenZijn helemaal andere ...
Die op de gele zijn lichtgewicht HRE velgen.
Die op de Turbo zijn BBS velgen.
(bij de gele lopen de spaken tot helemaal aan de rand (waardoor ze groter tonen), bij de BBS zit er nog een rand aan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
De ene zijn HRE en de andere zijn Manthey (BBS).
Afwerking aan de rand verschilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenben ik gek als ik een Cayman laat staan voor een 996 4S met wa meer km op de klok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenben ik gek als ik een Cayman laat staan voor een 996 4S met wa meer km op de klok?
Comment
-
996 4S is retegeil.
Cayman S is übergeil.
Cayman < 996 4S < Cayman S
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenMijn volgende P zal toch ook geel of oranje (oid) worden ...
Geel en oranje zijn kleuren die ongelooflijk mooi overkomen op foto. Maar telkens ik ze irl zie valt het me tegen.
Om eerlijk te zijn Daggie ... dien uitlaat was het eerste wat me opviel man Ik ben dan ook wel een miereneuker als het op details aankomt maar als dat mijn auto was dan ging ik berserk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKopen waar je zin in hebt me dunkt.
Zoiets moet je echt niet tegen tomski zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGeel en oranje zijn kleuren die ongelooflijk mooi overkomen op foto. Maar telkens ik ze irl zie valt het me tegen.
Tomski: 996 4S is absoluut de mooiste 996, maar ga ze zeker beide testrijden, want de 996 heeft een interieur dat in geen 500 jaar opgewassen is tegen de 987/997. Misschien is een 996 4S wel een betere investering ..
Comment
Comment