Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls die motor op tijd zijn onderhoud gehad heeft en altijd mooi warm gereden is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenweet het zo niet, heb er echt moeite mee om zo een motor met een hoge km stand te kopen op een auto die wss met veel kans een aantal keer de Nordschleife heeft gedaan, waar er wss niet rustig is mee gereden... snap je?
Ik heb meer vertrouwen in een wagen met 125 000 km, waar bv. mijn vader mee gereden heeft, dan in een wagen met 50 000 km als mijn moeder er mee gereden heeft .. en zeker dan bij Porsche, die dingen kunnen wel tegen iets.
(al is een Porsche met 125 000 km, iets dat ik waarschijnlijk niet zou kopen, met het oog op de eventuele wederverkoop. Ik heb mijn Boxster ook weg gedaan voor hij 100 000 km had ... die "100 000" is een vies getal voor de gemiddelde "koper". Kijk naar jezelf nu )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk denk dat er maar een héél klein percentage 996 4S'en zijn tijd gesleten heeft op de Nordschleife hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtentiens, een model ouwer hadden ze die ook
mo how, raspigheid
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDa's nog een betere investering waarschijnlijk ... alleen zit je dan in een oude (heel mooie) auto ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIn Flat-6 heeft er over laatst nog een Carrera gestaan met 300 of 400.000km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*spritz*
Prachtig. Als je dit vindt als 2e hands (jong) dan laat je al die zwart/zwarte toch zo staan, hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtende Porsche wordt zowiezo geen daily ride, weekendkar, 's avonds toerke doen met het vrouwke, pakt max 8-10K per jaar erbij op de klok, voor de rest kachel ik naar het werk hé
Is iets waar je zelf een antwoord op zal moeten verzinnen vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
39000 km, 58000 euro, btw aftrekbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb mij lang dezelfde vraag gesteld ..
Is iets waar je zelf een antwoord op zal moeten verzinnen vrees ik
Comment
Comment