Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    weet het zo niet, heb er echt moeite mee om zo een motor met een hoge km stand te kopen op een auto die wss met veel kans een aantal keer de Nordschleife heeft gedaan, waar er wss niet rustig is mee gereden... snap je?
    Als die motor op tijd zijn onderhoud gehad heeft en altijd mooi warm gereden is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Als die motor op tijd zijn onderhoud gehad heeft en altijd mooi warm gereden is?
      die garantie heb je nooit hé, ok onderhoud wel maar manier waarop de motor behandeld is... je kent die kerel of garage waar je 'm koopt nooit echt hé

Comment

• 39000 km, 58000 euro, btw aftrekbaar

Comment

weet het zo niet, heb er echt moeite mee om zo een motor met een hoge km stand te kopen op een auto die wss met veel kans een aantal keer de Nordschleife heeft gedaan, waar er wss niet rustig is mee gereden... snap je?
          Liever eentje die op circuit gereden heeft als ik weet hoe de eigenaar rijd, dan eentje die tam gereden is, door iemand die niet kan rijden ...

Ik heb meer vertrouwen in een wagen met 125 000 km, waar bv. mijn vader mee gereden heeft, dan in een wagen met 50 000 km als mijn moeder er mee gereden heeft .. en zeker dan bij Porsche, die dingen kunnen wel tegen iets.

(al is een Porsche met 125 000 km, iets dat ik waarschijnlijk niet zou kopen, met het oog op de eventuele wederverkoop. Ik heb mijn Boxster ook weg gedaan voor hij 100 000 km had ... die "100 000" is een vies getal voor de gemiddelde "koper". Kijk naar jezelf nu )

Comment

• Ik denk dat er maar een héél klein percentage 996 4S'en zijn tijd gesleten heeft op de Nordschleife hoor...

Comment

• stel je voor, elke dag je garage opendoen en dit zien staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Ik denk dat er maar een héél klein percentage 996 4S'en zijn tijd gesleten heeft op de Nordschleife hoor...
                een optie van een week nemen en dan z'n plaat checken op autogespot & ringbunny.nl

Comment

• tiens, een model ouwer hadden ze die ook

mo how, raspigheid

Comment

tiens, een model ouwer hadden ze die ook

mo how, raspigheid

Da's nog een betere investering waarschijnlijk ... alleen zit je dan in een oude (heel mooie) auto ..

Comment

• graaaf kot

jammer

93000km, moet nog 40K opbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        UBERGEILE kleurencombo

Ja.

En die velgen...

Comment

• In Flat-6 heeft er over laatst nog een Carrera gestaan met 300 of 400.000km op de teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ja.

En die velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                              Da's nog een betere investering waarschijnlijk ... alleen zit je dan in een oude (heel mooie) auto ..
                              de Porsche wordt zowiezo geen daily ride, weekendkar, 's avonds toerke doen met het vrouwke, pakt max 8-10K per jaar erbij op de klok, voor de rest kachel ik naar het werk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                In Flat-6 heeft er over laatst nog een Carrera gestaan met 300 of 400.000km op de teller.
                                je zegt het toch, gestaan

Comment

• *spritz*

Prachtig. Als je dit vindt als 2e hands (jong) dan laat je al die zwart/zwarte toch zo staan, hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    *spritz*

Prachtig. Als je dit vindt als 2e hands (jong) dan laat je al die zwart/zwarte toch zo staan, hè.

ik hoef 'm ni meer, er zitten witte plekken op

Comment

de Porsche wordt zowiezo geen daily ride, weekendkar, 's avonds toerke doen met het vrouwke, pakt max 8-10K per jaar erbij op de klok, voor de rest kachel ik naar het werk hé
                                      Ik heb mij lang dezelfde vraag gesteld ..

Is iets waar je zelf een antwoord op zal moeten verzinnen vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                        Ik heb mij lang dezelfde vraag gesteld ..

Is iets waar je zelf een antwoord op zal moeten verzinnen vrees ik
                                        en heb je een antwoord gevonden?

Comment

Working...
                                        X