Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
weet het zo niet, heb er echt moeite mee om zo een motor met een hoge km stand te kopen op een auto die wss met veel kans een aantal keer de Nordschleife heeft gedaan, waar er wss niet rustig is mee gereden... snap je?
Als die motor op tijd zijn onderhoud gehad heeft en altijd mooi warm gereden is?
weet het zo niet, heb er echt moeite mee om zo een motor met een hoge km stand te kopen op een auto die wss met veel kans een aantal keer de Nordschleife heeft gedaan, waar er wss niet rustig is mee gereden... snap je?
Liever eentje die op circuit gereden heeft als ik weet hoe de eigenaar rijd, dan eentje die tam gereden is, door iemand die niet kan rijden ...
Ik heb meer vertrouwen in een wagen met 125 000 km, waar bv. mijn vader mee gereden heeft, dan in een wagen met 50 000 km als mijn moeder er mee gereden heeft .. en zeker dan bij Porsche, die dingen kunnen wel tegen iets.
(al is een Porsche met 125 000 km, iets dat ik waarschijnlijk niet zou kopen, met het oog op de eventuele wederverkoop. Ik heb mijn Boxster ook weg gedaan voor hij 100 000 km had ... die "100 000" is een vies getal voor de gemiddelde "koper". Kijk naar jezelf nu )
Da's nog een betere investering waarschijnlijk ... alleen zit je dan in een oude (heel mooie) auto ..
de Porsche wordt zowiezo geen daily ride, weekendkar, 's avonds toerke doen met het vrouwke, pakt max 8-10K per jaar erbij op de klok, voor de rest kachel ik naar het werk hé
de Porsche wordt zowiezo geen daily ride, weekendkar, 's avonds toerke doen met het vrouwke, pakt max 8-10K per jaar erbij op de klok, voor de rest kachel ik naar het werk hé
Ik heb mij lang dezelfde vraag gesteld ..
Is iets waar je zelf een antwoord op zal moeten verzinnen vrees ik
Comment