Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wou de luxe van de Cayman .. zeker om met de vriendin rond te toeren. De gemiddelde vrouw begrijpt toch niet waarom je een auto van die leeftijd zou kopen voor zo'n prijs ...
Met de Cayman kan je dagelijks rondrijden (niet dat ik dat doe ..) in alle comfort met alle luxe .. en je toch uitleven op circuit .. en dan zijn er maar weinig 911'jes die kunnen volgen, ook al hebben ze zoveel pk meer ..
Ik denk eerlijk gezegd dat ik met een 993TT niet zoveel zo durven/willen/kunnen rijden. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in moderne technologie .. maar da's heel persoonlijk, want de 993TT blijft bloed en bloedmooi. Eigenlijk zou die ideaal zijn ALS je al een Cayman in de garage hebt staan om mee te rijden ...
bijkomende vraag, indien er voor een 993 of zelfs 964 gegaan zou worden....
die luchtkoeling, is die nu eigenlijk efficient? hoe koelt dat nu effectief? is da ne ventilator dat daar staat op te blazen? koelt ie via binnenstromende lucht tijdens het rijden? indien dat laatste --> wat bij traag verkeer/file?
Met een budget van 65000 euro vind je mits wat zoeken een 996 4S Cabrio met weinig km's en een pak knappe opties.
Het is zeker een knappe wagen, maar kan niet aan de 993 4S ( coupe dan ) of aan de 997 4S Coupe of Cabrio.
Ik ben toch meer een Cabrio-man dan Coupe, op enkele uitzonderingen na..
Langs de andere kant, voor 65000 euro heb je een gloednieuwe 2.7 Cayman met echt wel knappe opties , garanties, en noem maar verder op..
Ik zou het ook niet direct weten wat te kiezen.. Kvind dit echt zeer persoonlijk, 2 maten van mijne pa droomden al jaren van een 911 en hebben die uiteindelijk ook kunnen kopen, de ene een vrij basis 997 Cabrio ( jonge 2dehands ) de andere een 996 carrera 4 cabrio ( nieuw ).
Enige doel was voor hun 40 jaar wouden ze hem hebben.
Als je nu bvb 30 jaar bent en je bent echt zot van een 911 en je kunt je nu een vorig model permitteren dan zou ik echt nog enkele jaartjes op mijn tanden bijten en voor een nieuwe gaan die je dan toch kan nemen naar je zin..
Ik ben eerder benieuwd wat een knappe 997 carrera 4 of carrera 4S ( al dan niet Cabrio ) nog zal kosten als het volgende model van de 911 er zal zijn.
Comment