Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen heb je een antwoord gevonden?
Ik wou de luxe van de Cayman .. zeker om met de vriendin rond te toeren. De gemiddelde vrouw begrijpt toch niet waarom je een auto van die leeftijd zou kopen voor zo'n prijs ...
Met de Cayman kan je dagelijks rondrijden (niet dat ik dat doe ..) in alle comfort met alle luxe .. en je toch uitleven op circuit .. en dan zijn er maar weinig 911'jes die kunnen volgen, ook al hebben ze zoveel pk meer ..
Ik denk eerlijk gezegd dat ik met een 993TT niet zoveel zo durven/willen/kunnen rijden. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in moderne technologie .. maar da's heel persoonlijk, want de 993TT blijft bloed en bloedmooi. Eigenlijk zou die ideaal zijn ALS je al een Cayman in de garage hebt staan om mee te rijden ...
Comment
-
bijkomende vraag, indien er voor een 993 of zelfs 964 gegaan zou worden....
die luchtkoeling, is die nu eigenlijk efficient? hoe koelt dat nu effectief? is da ne ventilator dat daar staat op te blazen? koelt ie via binnenstromende lucht tijdens het rijden? indien dat laatste --> wat bij traag verkeer/file?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDe gemiddelde vrouw begrijpt toch niet waarom je een auto van die leeftijd zou kopen voor zo'n prijs ......
Die van ons begrijpt ondertussen al dat het een beestje is dat, als het één keer gebeten heeft, niet meer loslaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDie van ons begrijpt ondertussen al dat het een beestje is dat, als het één keer gebeten heeft, niet meer loslaat.
Ik zeg het, da's heel persoonlijk. Een miskoop kan je zowiezo niet doen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenMaar waar gaat ze het liefst in kruipen?
Ik zeg het, da's heel persoonlijk. Een miskoop kan je zowiezo niet doen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk citeer haar: "al was mijn auto vanbinnen roze met purperen bollen: alst maar vooruit gaat"
Voor die van mij moet het niet te snel gaan, zolang ze maar comfortabel zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenEn leent ge ze uit aan uw vrienden?
Voor die van mij moet het niet te snel gaan, zolang ze maar comfortabel zit
nee, ze is van mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHet zaad van ne kameraad kan gene kwaad
Comment
-
Met een budget van 65000 euro vind je mits wat zoeken een 996 4S Cabrio met weinig km's en een pak knappe opties.
Het is zeker een knappe wagen, maar kan niet aan de 993 4S ( coupe dan ) of aan de 997 4S Coupe of Cabrio.
Ik ben toch meer een Cabrio-man dan Coupe, op enkele uitzonderingen na..
Langs de andere kant, voor 65000 euro heb je een gloednieuwe 2.7 Cayman met echt wel knappe opties , garanties, en noem maar verder op..
Ik zou het ook niet direct weten wat te kiezen.. Kvind dit echt zeer persoonlijk, 2 maten van mijne pa droomden al jaren van een 911 en hebben die uiteindelijk ook kunnen kopen, de ene een vrij basis 997 Cabrio ( jonge 2dehands ) de andere een 996 carrera 4 cabrio ( nieuw ).
Enige doel was voor hun 40 jaar wouden ze hem hebben.
Als je nu bvb 30 jaar bent en je bent echt zot van een 911 en je kunt je nu een vorig model permitteren dan zou ik echt nog enkele jaartjes op mijn tanden bijten en voor een nieuwe gaan die je dan toch kan nemen naar je zin..
Ik ben eerder benieuwd wat een knappe 997 carrera 4 of carrera 4S ( al dan niet Cabrio ) nog zal kosten als het volgende model van de 911 er zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenBeetje 'ongelukkige' kleur voor een Targa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGoh, ik vind dat elke 997 mooi staat met dat kleur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenmja, maar zo het typische aan de targa komt ni schoon uit imho
Comment
-
Hm, toch niet echt overtuigd
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenda's omdat de zon juist schijnt op het alu gedeelte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenmja, maar zo het typische aan de targa komt ni schoon uit imho
Oranje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWelke kleur zou je dan nemen?
Oranje?
ofwel een zwarte, met die velgen
edit : deze dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
Comment