Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichteninderdaad zo een vet ding, daarvoor zou idd any 996/997 in die prijsklasse laten staan
als ge da koopt huur ik mij het appartement naast U
Maar weet nog iets beters staan, een 993 RS clubsport . 5000km op den teller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenals ge da koopt huur ik mij het appartement naast U
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn prijskaartje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie is prachtig wat wil je nog meer?
Die Cayenne is knap zo zou ik die ook wel willen! Op de velgen na.
Als het een turbo is, dan wil ik hem wel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenals ge da koopt huur ik mij het appartement naast U
993 RS CS
bij die éne kerel zeker?
Comment
-
Zal afhangen van zijn huidige kmstand gok ik...
Als die nu 100K km's heeft, ga je hem verkopen met 150K km's. Dan gaat hij flink gedaald zijn in waarde en moeilijk verkocht geraken.
Als hij nu 40K km's heeft, ga je hem verkopen met 90K km's .. dan ga je er niet veel op verliezen denk ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenZal afhangen van zijn huidige kmstand gok ik...
Als die nu 100K km's heeft, ga je hem verkopen met 150K km's. Dan gaat hij flink gedaald zijn in waarde en moeilijk verkocht geraken.
Als hij nu 40K km's heeft, ga je hem verkopen met 90K km's .. dan ga je er niet veel op verliezen denk ik ...
en ik ga echt geen Porsche kopen om stil te staan, ik wil er mee rijden ook
Comment
-
Vet zeg! Waar zijn die gespot? Die 997TT cabrio heb ik ook gezien op 'n Porsche rondrit
Last edited by Denniske; 28/12/2007, 18:03.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvraagje, die 993 X51, stel dak die 4-5 jaar bijhoudt en er jaarlijks max 10K km bij zet op de klok... wat zou de restwaarde doen?
ik zou wel ff zoeken naar speciale kleurkes, kennis van me in de states had een 993 2S in Giallo Ferrari
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenZal afhangen van zijn huidige kmstand gok ik...
Belangrijkse is toch nog altijd de historiek + perfect onderhoud.
Als je die koopt aan 90.000km en je verkoopt hem 4 jaar later met 130.000km, dan zal je hierop quasi niks verliezen, 100% zeker van. In de veronderstelling dat je niks tegenkomt met de wagen, stipt onderhoudt en dat onze economie binnen 4 jaar nog steeds goed draait. Oja, en dat onze regering geen roet in het eten gooit met al die wetten en regels rond CO2 uitstoot, daar ben ik nog het meeste bang voor, dat mijn Porsche van vandaag op morgen plots niks meer zal waard zijn.
Mijn vader heeft het meegemaakt met zijn Landcruiser lichte vracht met dubbele rij zetels, plost was dit niet meer geldig en moest ie hem ombouwen naar enkele zetelrij om lichte vracht te behouden en daalde ook de waarde van de wagen énorm. Idem geweest met al die omgebouwde cayennes en dergelijke. Enfin, wil maar duidelijk maken dat één domme regel plots veel kan uitmaken !
Comment
-
De 993 Carrera 4S is bij veel liefhebbers een van de favoriete modellen.
En met X51 blijft die wagen zeer gegeerd.
Eentje in deftige staat, en perfect onderhouden zal weinig in waarde dalen.
Wat een zot ervoor wil geven zeg maar, en er zijn zotten genoeg die een 4S X51 willen
Comment
-
Comment