Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenlucky me
smaken en kleuren hé ik vind de GT3 aerokit wel kunnen op een niet- 996 GT3, op de 997 is het toch ook aanvaard??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwelke meerdelige 18/19" OEM-velgen bestonden er voor de 996?
Comment
-
Zalig!
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenAltijd zalige foto's van generaties
Maar dit vind ik nu echt géén mooie afbeelding
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenOverdreven knappe foto Revel, zeker die eerste, bedankt om te posten.
Geen misse wagen ook, ahum...
Dit zijn de laatste foto's die ooit van Dean en zijn wagen zijn genomen.
De wagen was volledig klaar voor de race. Je ziet ook de trailer achter die Ford en het was de bedoeling dat de wagen zo werd getransporteerd. Dean besliste echter op het laatste moment om zelf met de wagen te rijden om er weer aan gewend te raken.
Die morgen kregen de Porsche en Ford nog een bekeuring omdat ze meer dan 10mph over de limiet reden. Hij had afgesproken met een andere coureur aan een tankstation en wat later is het ongeval gebeurd. De bestuurder van een pick-up had hem niet gezien, was de weg opgedraaid en ze zijn frontaal op elkaar geknald. Hij was levensgevaarlijk gewond en werd nog naar het ziekenhuis gebracht maar is wat later overleden. RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEr komt een dag waarop ik die Uwe Gemballa eens een stamp in z'n zaakje ga geven vrees ik.
Wansmakelijke mof
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ze de uiterst rechts en linkse direct op m'n oprit mogen komen zetten. Wat een geilheid
Comment
Comment