Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
    Ik heb haast een identieke Targa kunnen kopen hier in België voor 35k (!!!), mn $$$ lagen klaar, helaas besliste de beste man op het laatste ogenblik de wagen toch niet te verkopen en er nog enkele jaren mee verder te rijden. Dit was anders wel een buitenkansje geweest , want koopjes binnen Porscheland zijn zéééééér zeldzaam !

Comment

• Niet erg, steven. 993 vind ik de minst mooie van de targa's. Vreemd eigenlijk, in de gewone versies is 'ie veruit de knapste van hele reeks!
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb gisteren ook toevallig op mobile.de naar 993 Targas zitten zoeken. Bestond die eigenlijk maar in 1 motorisatie? Ik heb de indruk dat die niet echt meer in prijs zakken, iemand een idee wat de 996 gaat doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
          Ik heb haast een identieke Targa kunnen kopen hier in België voor 35k (!!!), mn $$$ lagen klaar, helaas besliste de beste man op het laatste ogenblik de wagen toch niet te verkopen en er nog enkele jaren mee verder te rijden. Dit was anders wel een buitenkansje geweest , want koopjes binnen Porscheland zijn zéééééér zeldzaam !
          Toch zo geen "lichtgroene" metallic ? Hebben ze mij over een jaar of 6 ook aangeboden maar kon toen echt niet over die kleur heen... Het was toen ook een koopje, eerste eigenaar, ongevalvrij, vertroeteld als maitresse, etc. Moest ik nu nog zo een kans krijgen, de kleur zo mij zeker niet meer tegenhouden

Comment

• Waarom moet die link van die Porsche nu weer gepost worden ! Stop daar toch mee ..

Ik ben al zo gek van een 993 én dan posten ze hem nog eens in, voor mij, dé mooiste kleur die erin bestond !

Voor mij mag ie tiptronic zijn, alleen niet zo duur !

Ever, Ever, Ever, .. én ik bezit ook Tomskitis (iedere autoliefhebber wel denk 'k..) maar toch niet zo fel als Tomski.. Die verandert elke dag van gedacht, ik zit al jaren met dit gedacht !

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Knap om te zien, maar TROP voor mij !

Liever de gewone GT3, of zelfs een gewone Carrera 4 !

Dat blijft het ergens wel voor mij, mag zelfs een cabrio zijn, maar hoeft niet ..

Die brede kont én die platte uitlaten zijn voor mij veel meer waard als een Carrera S, én hij is goedkoper ! Waarom dan een S kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten

Dat blijft het ergens wel voor mij, mag zelfs een cabrio zijn, maar hoeft niet ..

Die brede kont én die platte uitlaten zijn voor mij veel meer waard als een Carrera S, én hij is goedkoper ! Waarom dan een S kopen ?
                  Hoe smaken en denkwijzes toch geweldig kunnen verschillen

Carrera 4 (cabrio), ik zou er m'n geld écht niet aan kunnen geven...

Een 2S Coupé daarentegen DIRECT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Hoe smaken en denkwijzes toch geweldig kunnen verschillen

Carrera 4 (cabrio), ik zou er m'n geld écht niet aan kunnen geven...

Een 2S Coupé daarentegen DIRECT!
                    Mja er zit wel iets in vind ik: een cabrio hoeft niet tegen lightspeed over het asfalt te kunnen scheuren dus een S is niet echt vereist, en om rustig te cruisen is de 4x4 altijd handig meegenomen. Maar dan vooral voor die brede kont.

Voor mij een GT3, in wit noch zwart, maar wrs in GT-zilver. Dank.

Comment

• Wanneer is de facelift er gekomen in de 996? Zijn er dan ook motorische wijzigingen gebeurd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Heb gisteren ook toevallig op mobile.de naar 993 Targas zitten zoeken. Bestond die eigenlijk maar in 1 motorisatie? Ik heb de indruk dat die niet echt meer in prijs zakken, iemand een idee wat de 996 gaat doen?
                        993 is sowieso 3.6 , targa's zijn altijd met varioram ( 285 pk )

zakken doen die niet meer in prijs, 40-45K is een mooie prijs voor zulk een schitterende auto.

Laatst was ik aan het babbelen met iemand van porsche, hij wist me te vertellen dat de motor van een 993 rond het miljoen twee kost, een 996 motor zou een derde van die prijs kosten zijnde een goeie 400000bef

als ik nog een 993 koop moet ie wel speedyellow of rivierablauw zijn

Comment

Wanneer is de facelift er gekomen in de 996? Zijn er dan ook motorische wijzigingen gebeurd?
                          jaartal ben ik niet zeker van, motorisch was er een groot verschil. Cilinderinhoud ging van 3.4 (probleemmotor ) naar 3.6 l

Comment

Wanneer is de facelift er gekomen in de 996? Zijn er dan ook motorische wijzigingen gebeurd?
                            In 2001 als ik het mij goed herinner.

Motor groeide naar 3,6 liter (oud: 3,4) en pk's stegen tot 320. (oud: 300)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten

als ik nog een 993 koop moet ie wel speedyellow of rivierablauw zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Heb ik hier ook nog liggen.
                                Is idd wel een vet game.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Knap om te zien, maar TROP voor mij !

Min of meer hetzelfde voor mij.
                                  Als er 1 ding is wat ik nooit zou kopen is het een Carrera S, omdit je voor ongeveer dezelfde prijs een Carrera 4 hebt en die vind ik veel knapper.
                                  Oke de Carrera S is sneller, maar zo een Carrera 4 is meer dan snel genoeg.
                                  De looks blijven op nr1 staan voor mij.. Cabrio of Targa.
                                  De Coupe is ook prachtig maar ik verkies de andere er wel boven.
                                  De 4S is natuurlijk top of the bill..

Daarnet trouwens nog een 997 4S Targa gezien in Beveren, ik reed er voorbij dus kon geen foto's nemen, enkele pagina's geleden zei er nog iemand dat grijs maar een somber kleur is voor een Targa, maar deze was in een grijs en het was echt knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Idd ZALIG spel.
                                    Bijna elke Porsche zat er in tot de 996 Turbo.
                                    De garage die ik in dat spel had was echt

Comment

• Valt daar eigenlijk echt in te driften?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                        Valt daar eigenlijk echt in te driften?
                                        Nee, ik vind het een beetje een bagger spel.
                                        Is dan ook al oud.
                                        Het was gewoon leuk omdat daar zowat alle straatporsches en enkele circuitbeesten in zaten.

Comment

• Ik deze mod op mijn GT3: klik

Comment

Working...
                                          X