Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenHebt da op uwen hof staan
Comment
-
Hey Denniske, Da's wel ne mooie pic van mijn machien... Die dag was het echter een vriend die er mee reed, daags voordien was ons mama juist overleden en daarom leende ik de p aan mijn beste vriend en zijn zoon.
Dankzij jou heb ik er zo toch nog een pic van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenHey Denniske, Da's wel ne mooie pic van mijn machien... Die dag was het echter een vriend die er mee reed, daags voordien was ons mama juist overleden en daarom leende ik de p aan mijn beste vriend en zijn zoon.
Dankzij jou heb ik er zo toch nog een pic van!
Sterkte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenmijn deelneming...
Sterkte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten@porker, waar heb ik die nog gezien???
Nee zo'n mooie pics verdienen om gekopieerd te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMijn naam is dief
Nee zo'n mooie pics verdienen om gekopieerd te worden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat moet wel, Meteor + Adaptive Sportseats..
Damn
Zijn er al verse geeteethree-pics, GT3?
Vind alleen z'n sportstoelen een beetje jammer,
doe mij maar ,zelfs als daily driver, de carbon kuipen bijvoorkeur bekleed in de brandtrage stof en met de bijhorende kooi
Schroth harnassen mogen ze houden, zo'n miserie in't dagelijkse verkeer Idem voor de brandblusser.
Geen verse pics, zal vanavond eens kijken Inclu. wintervuil dan, pa is er mee naar Antwerpen door de smeltende sneeuw op zen ratop versleten cups
Ondertussen nog eentje uit vroem-vroem zen shoot;
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
Comment
Comment