Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Vind alleen z'n sportstoelen een beetje jammer,
    doe mij maar ,zelfs als daily driver, de carbon kuipen bijvoorkeur bekleed in de brandtrage stof en met de bijhorende kooi
    Schroth harnassen mogen ze houden, zo'n miserie in't dagelijkse verkeer Idem voor de brandblusser.

Geen verse pics, zal vanavond eens kijken Inclu. wintervuil dan, pa is er mee naar Antwerpen door de smeltende sneeuw op zen ratop versleten cups
    VOLLEDIG akkoord, laat daar geen twijfel over bestaan, ik heb er m'n rug voor over om die kuipjes te kunnen hebben

Is dat niet levensgevaarlijk om met die Cups rond te tsjollen in dit weer?
    Wat zegt de GT3 na de voorbije maanden ownership?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      VOLLEDIG akkoord, laat daar geen twijfel over bestaan, ik heb er m'n rug voor over om die kuipjes te kunnen hebben

Is dat niet levensgevaarlijk om met die Cups rond te tsjollen in dit weer?
      Wat zegt de GT3 na de voorbije maanden ownership?
      In dit koud en vettig weer is het vooral schuiven met die Cups, de TC laat zeer veel toe.
      't Is als het nat ligt dat het gevaarlijk wordt, ze kunnen het water niet genoeg afvoeren en zo voel je hem bij de minste plas onstabiel worden.

Staat nu een kleine 10.000km op, is ver ingereden denk ik

Ondertussen is de werking van de sportknop omgekeerd, nu staat ie standaard in sport mode ( +25Nm, luider en TC grijpt nog later in )

Voor de rest geen bijzondere ontwikkelingen

Comment

• Binnenkort eens minimeet Keerbergen en omstreken, ik heb die kar nog altijd niet IRL gezien

Mijn vriendin wel, life is cruel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
          Yup

Comment

• yeps dat was ik

bert, zelf met de hand gewassen en al

kuipjes? waarom? 't is geen racewagen... (en je kan ze niet plooien)

kooi? nope extra gewicht waar je het echt ni wilt...

hoe simpeler hoe beter is m'n devies

Comment

• Schitterende wagen Loe, geen super opvallende kleur maar dat hoeft helemaal niet, zo'n GT3 staat perfect in elke kleur. Rode klauwen= geen PCCB's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
                yeps dat was ik

bert, zelf met de hand gewassen en al

kuipjes? waarom? 't is geen racewagen... (en je kan ze niet plooien)

kooi? nope extra gewicht waar je het echt ni wilt...

hoe simpeler hoe beter is m'n devies
                In Hertals dan nog. Lekker
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Schitterende wagen Loe, geen super opvallende kleur maar dat hoeft helemaal niet, zo'n GT3 staat perfect in elke kleur. Rode klauwen= geen PCCB's ?

nee man, 't geld was op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
                    nee man, 't geld was op
                    Héhé

Nice ride! Prachtige kleur, ik zie graag sportcoupes in grijstinten. Net zoals de Z4 M coupe heel knap staat met dergelijke kleuren.

Comment

• thanks

ik zal er goed gebruik van maken

Comment

• Proficiat loe, ziet er heel mooi uit (ben een beetje jaloers, al is het in dit weer toch overkill tov een carrera) !! Veel veilige kms gewenst

Comment

• Fantastische wagen Loe !!!

Comment

• thanks guys!

Comment

• proficiat loe!!

Ik ben stevig jaloers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Verlaging + Cargraphic uitlaat = aan mijn deur afleveren

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe dat die zijn stuur vast heeft Zo kan je niet deftig rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Hoe dat die zijn stuur vast heeft Zo kan je niet deftig rijden.
                                      Echt é...

"Look at me, I have a powerful car... I'm a race driver yeah!"

NOT

Comment

• en dan...ik hou mijn stuur ook van tijd tot tijd zo vast...denk je nu dat "echte" piloten hun stuur de hele tijd met 2 handjes vastklampen...
                                        Heb een tijd geleden het geluk gehad om eens met een "echte" mee te rijden...Andy Piriauix, welnu , wat die kerel daar op dat circuit laten zien heeft en die had toe zijn stuur ook niet volgens het boekske vast... ok hij was maar aan het showen , maar hij ging wel al serieus hard!!

Comment

• Comment

Working...
                                          X