Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Porker waarom heb jij liever een 996 GT3 RS dan een 997 GT3 RS? Omdat die 1ste bruter is?
Dat is niet zo hoor, ik ben gek van de 997 GT3 RS, het is ook de betere wagen het concept van dagelijks inzetbare trackday special spreekt mij enorm aan, iets dat de 996 in mindere mate biedt.
Een puntje dat de 996 voor heeft vind ik z'n kleurencombo, jammer dat Porsche diezelfde combo voor de 997 nooit zelf heeft aangeboden...
Goede vraag. 'k Weet wel dat de Mk. I GT3 (met 360 pk ofzo) heel giftig was.
Giftig lijkt mij een verkeerde beschrijving, ik zeg "lijkt", ik weet het jammer genoeg zelf niet.
De mk.I zou meer racewagen voor de weg zijn terwijl de mk.II eerder het omgekeerde zou bieden, en dat spreekt me enorm aan in de mk.I.
Maar hardcore =/= giftig, IMO
Er reden er twee in bijna dezelfde kleuren, dus kans is 50/50, maar als je deze kleurencombo gebruikt, zal je hoe dan ook zeker scheve gezichten krijgen...
wanneer staat er eigenlijk terug een GT3 op het programma? Is dat wachten op een nieuw model , of gaan ze in dit model nog gaan voor een dikkere motor?
Comment