Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
dat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
dat ze maar een beetje voort doen...want in 2009 wil ik iets speciaal, en porsche staat hoog op de lijst, maar de turbo kan me niet helemaal bekoren...ik heb er nu al eentje die geen mooie sound heeft
Er is niks officieel omtrent de GT3 mk.II maar 't lijkt wel dat 'ie er komt, mét DFI, gepaard met wat extra pk's.
Of 't een 3.8 of 3.6 zou worden, daar zou ik nog geen uitspraken over doen.
De 997 RSR rijdt ondertussen al een aantal jaren met de 3.8 rond, die heeft z'n betrouwbaarheid ondertussen wel bewezen, de sprong naar een 3.8-blok lijkt me dus niet geheel onwaarschijnlijk!
Ik ben benieuwd, als 'ie er komt maak je alleszins een schitterende keuze met zo'n exemplaar, IMO!
Dat is niet zo hoor, ik ben gek van de 997 GT3 RS, het is ook de betere wagen het concept van dagelijks inzetbare trackday special spreekt mij enorm aan, iets dat de 996 in mindere mate biedt.
Een puntje dat de 996 voor heeft vind ik z'n kleurencombo, jammer dat Porsche diezelfde combo voor de 997 nooit zelf heeft aangeboden...
Als je het geld hebt voor een nieuwe GT3 RS, dan kan je altijd bij Porsche Exclusive aankloppen.
Als je het geld hebt voor een nieuwe GT3 RS, dan kan je altijd bij Porsche Exclusive aankloppen.
Los van 't feit of dat zou gaan (Porsche deed moeilijk over de mogelijke combo's voor de 997 GT3 RS) via Porsche Exclusive, is dat nooit hetzelfde als wanneer de auto gewoon énkel zo aangeboden wordt, IMO.
Ik ben er zeker van dat een oranje/zwarte 996 GT3 RS ook 'wauw' zou zijn, maar het is niet origineel, en daarom verliest het z'n waarde al, again IMO...
Ik vind de 997 GT3 RS SCHITTEREND, ook de aangeboden kleurencombo's zijn zalig, maar de 996 GT3 RS met z'n rode decals is gewoon *zwijmel*
Da's toch de reputatie : widow maker genoemd ... (Nog) niets voor mij...
Ik plan binnen 2 maanden mijn circuitdebuut te maken, maar ik twijfel nog wat tussen Francorchamps of Croix-en-Ternois. De eerste spreekt mij meer aan, maar de tweede is voor mij een pak dichter en ik moet Brussel niet passeren (want het gaat telkens door tijdens de week).
Croix is ook een aangenamer leercircuit, Franco is gevaarlijker door de hogere snelheden (enkele vét snelle bochten).
Is het ooit al iemand opgevallen dat auto's met directe injectie niet goed klinken? Ik vrees echt voor de volgende generatie ferrari's. Maar ik ben geen kenner op dit vlak.
Is het ooit al iemand opgevallen dat auto's met directe injectie niet goed klinken? Ik vrees echt voor de volgende generatie ferrari's. Maar ik ben geen kenner op dit vlak.
Als je bedoelt dat de directe injectoren zo een 'klikkend' geluid maken, dat valt goed mee hoor.
En trouwens.. Audi RS4 heeft directe injectie en die klink fantastisch goed!
Ik vermoed van wel, waarschijnlijk met de 3.8 uit de S en directe injectie.
Daar geloof ik niets van. Gewoon de bestaande motor die een X50-achtig pakket (zie de 996) krijgt. Qua vermogen moet die trouwens toch onder de 530 pk van de GT2 blijven.
Comment