Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • En daar draait het leven om!! Om op dure auto's te geilen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      En daar draait het leven om!! Om op dure auto's te geilen.
      En om de achterbank uit te proberen.

      Comment




      • Comment



        • Comment


          • Comment


            • Sorry maar het contrast tussen de twee laatste posts is hoger dan m'n scherm kan weergeven.
              Serieus, zo worden ze niet meer gemaakt, echte brute bakken...

              Comment


              • Hoeveel is zo'n 959 tegenwoordig eigenlijk waard?

                En wat was z'n nieuwprijs zoveel jaren geleden?

                2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

                Comment


                • Die Martini's van hierboven..

                  Comment


                  • Check echt die link dak gepost eb

                    Staat vol

                    Comment


                    • Woensdag opt salon mij eens in die GT2 gezet.

                      Conclusie: Wat een lekker interieur ! En die zeteltjes zitten enorm goed, alleen is het wat moeilijker om er uit te kruipen.

                      Ook die cayman design edition eens van dichter bekeken en dat is eigenlijk ook niet mis. Het was ook nr 1/777.

                      Voor de rest een vette turbo cabrio en een extreem lekkere 997 targa. Dat bruin staat hem zo goed.

                      Porsche

                      Comment


                      • Net eens wat gezocht over de 959, toch wel een intrigerende wagen vind ik. Echt verschrikkelijk geavanceerd voor z'n tijd: twin turbo flat six met 450 pk uit 2.85 liter, alu-kevlar composiet koetswerk, PSK met dynamische koppelverdeling tussen de assen, ...

                        Niet gehomologeerd in de USA:
                        "During the model's development, Porsche refused to provide the United States Department of Transportation with the four 959's they required for crash testing, and the car was never certified by the NHTSA for street use in the U.S."
                        Ik kan ze geen ongelijk geven...

                        Meer leuks: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
                        Last edited by ; 25/01/2008, 21:26.

                        Comment


                        • En o zo Duits, vooral met deze velgen...

                          Comment


                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Net eens wat gezocht over de 959, toch wel een intrigerende wagen vind ik. Echt verschrikkelijk geavanceerd voor z'n tijd: twin turbo flat six met 450 pk uit 2.85 liter, alu-kevlar composiet koetswerk, PSK met dynamische koppelverdeling tussen de assen, ...

                              Niet gehomologeerd in de USA:
                              "During the model's development, Porsche refused to provide the United States Department of Transportation with the four 959's they required for crash testing, and the car was never certified by the NHTSA for street use in the U.S."
                              Ik kan ze geen ongelijk geven...

                              Meer leuks: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
                              Was niet gehomologeerd. Bill Gates en 'n paar andere rijke mensen hebben 'm in samenwerking met 'n firma gehomologeerd gekregen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Ahah, die rechtse heeft nog stevige potten gebroken in de dakar als 'k mij niet vergis.

                                Comment


                                • "As soon as the road allows, I take a deep breath and floor the throttle in second gear. First of all very little happens -- it's quick but not especially startling. The boost gauge is flickering into life as I edge above 3,000rpm, at which point only the first of the two turbochargers is doing its stuff and it feels pretty much like a 930 of the early 1980s. As the revs quickly climb to 5,000rpm, the second turbo comes on song and the effects leave me reeling in shock and awe. The 959 simply roars, hunkers down and launches itself forward with such ferocity that I'm having great difficulty not using obscene language to describe what it feels like."

                                  Oh man...

                                  997 Turbo vs. 959

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Check echt die link dak gepost eb

                                    Staat vol
                                    Dankuuuuuu

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

                                      Jongens jongens jongens

                                      Form follows function²

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Thx Monsini! Je bent blijkbaar meer dan slechts een streling voor menig mannenoog!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X