En daar draait het leven om!! Om op dure auto's te geilen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEn daar draait het leven om!! Om op dure auto's te geilen.
Comment
-
Woensdag opt salon mij eens in die GT2 gezet.
Conclusie: Wat een lekker interieur ! En die zeteltjes zitten enorm goed, alleen is het wat moeilijker om er uit te kruipen.
Ook die cayman design edition eens van dichter bekeken en dat is eigenlijk ook niet mis. Het was ook nr 1/777.
Voor de rest een vette turbo cabrio en een extreem lekkere 997 targa. Dat bruin staat hem zo goed.
Porsche
Comment
-
Net eens wat gezocht over de 959, toch wel een intrigerende wagen vind ik. Echt verschrikkelijk geavanceerd voor z'n tijd: twin turbo flat six met 450 pk uit 2.85 liter, alu-kevlar composiet koetswerk, PSK met dynamische koppelverdeling tussen de assen, ...
Niet gehomologeerd in de USA:
"During the model's development, Porsche refused to provide the United States Department of Transportation with the four 959's they required for crash testing, and the car was never certified by the NHTSA for street use in the U.S."
Ik kan ze geen ongelijk geven...
Meer leuks: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNet eens wat gezocht over de 959, toch wel een intrigerende wagen vind ik. Echt verschrikkelijk geavanceerd voor z'n tijd: twin turbo flat six met 450 pk uit 2.85 liter, alu-kevlar composiet koetswerk, PSK met dynamische koppelverdeling tussen de assen, ...
Niet gehomologeerd in de USA:
"During the model's development, Porsche refused to provide the United States Department of Transportation with the four 959's they required for crash testing, and the car was never certified by the NHTSA for street use in the U.S."
Ik kan ze geen ongelijk geven...
Meer leuks: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Comment
-
"As soon as the road allows, I take a deep breath and floor the throttle in second gear. First of all very little happens -- it's quick but not especially startling. The boost gauge is flickering into life as I edge above 3,000rpm, at which point only the first of the two turbochargers is doing its stuff and it feels pretty much like a 930 of the early 1980s. As the revs quickly climb to 5,000rpm, the second turbo comes on song and the effects leave me reeling in shock and awe. The 959 simply roars, hunkers down and launches itself forward with such ferocity that I'm having great difficulty not using obscene language to describe what it feels like."
Oh man...
997 Turbo vs. 959
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenCheck echt die link dak gepost eb
Staat vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Form follows function²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
Comment