Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dat wens ik niet te betwisten

Nee, geef toe (los van 't feit dat 't een 996 is, het blok is hetzelfde) dat klinkt toch een pak "rijker" en "complexer" dan die FVD of eender wat, zelfs Cargraphic, dat je voorlopig voor de 997 GT3 hoort...
    Bwah ja, 'k zeg niet dat het lelijk klinkt eh die Fabspeed/FVD/Cargraphic/etc maar ik kijk ook eerder uit naar de 'grotere' tuners zoals Europipe, Larini, Milltek,..etc

Die 996 uit dat filmpje klinkt wel fantastisch mooi

Comment

• Heerlijk kleurtje, geluidje, bochtjes, genieten....Porsche

Comment

• Comment

• Deze morgen in Westmeerbeek, ik kwam van bij mijn vriendin en reed richting Westerlo. Die baan mag je 90 per uur, ik zag een aantal auto's achter mij een oranje geval rijden. Ik dacht meteen aan de GT3 RS, maar ik was niet zeker. De lengte die er tussen ons zat was immers nog aanzienlijk.

Even later: ROOOAAAAH, die Porsche GT3 RS de hele rij voorbij, volgas over de Heide baan om iedereen in 1 keer voorbij te steken.

Wat een geluid !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
            Ik en nog iemand vroegen ons af wat nu eigenlijk het verschil tussen een 964 en een 965 Turbo is?
            weet iemand het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
              weet iemand het?
              Ik dacht dat 965 te typebenaming was van de Turbo-modellen van de 964 dus zowel 3.3 als 3.6

Dus 964 Turbo = 965 => 965 Turbo = pleonasme

Maar ik kan ernaast zitten, 't kan zijn dat 965 gebruikt werd om de 3.6 Turbo aan te duiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Hoe extreem is dit

Comment

• redelijk!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Ik dacht dat 965 te typebenaming was van de Turbo-modellen van de 964 dus zowel 3.3 als 3.6

Dus 964 Turbo = 965 => 965 Turbo = pleonasme

Maar ik kan ernaast zitten, 't kan zijn dat 965 gebruikt werd om de 3.6 Turbo aan te duiden
                      Ik dacht dat de 965 enkel op de 3.6 slaat, en de 3.3 is dan 964 Turbo. 965 Turbo is dus pleonasme idd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat de 965 enkel op de 3.6 slaat, en de 3.3 is dan 964 Turbo. 965 Turbo is dus pleonasme idd...
                        Juist, nog een mogelijkheid

Comment

• Als ik mij niet vergis, bestaat '965' niet.

Die is ooit als prototype gemaakt door Porsche maar nooit op de markt gekomen. Veel mensen noemen de 964 Turbo een 965, maar dat zou dan niet correct zijn.

De 965 zou ontstaan zijn uit dat prototype, maar hij is "gereleased" als 964 Turbo.

(ik dacht zelf dat de 965 een 964 Turbo moest worden met moderne, nieuwe Turbo's ala de 959 .. )

Comment

• Spot on DaggieBe

965 bestaat dus niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                              Als ik mij niet vergis, bestaat '965' niet.

Die is ooit als prototype gemaakt door Porsche maar nooit op de markt gekomen. Veel mensen noemen de 964 Turbo een 965, maar dat zou dan niet correct zijn.

De 965 zou ontstaan zijn uit dat prototype, maar hij is "gereleased" als 964 Turbo.

(ik dacht zelf dat de 965 een 964 Turbo moest worden met moderne, nieuwe Turbo's ala de 959 .. )
                              Nóg een mogelijkheid!

Zijn er foto's van die 965?

Comment

• Nieuwe mogelijkheid op de configurator van porsche.de: lichten aanzetten. Knap gedaan.

Comment

• Gespot te Chenée op vrijdagnamiddag 25 Jan

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                  VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                  VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                  Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                  Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                  Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                    Als ik mij niet vergis, bestaat '965' niet.

De typebenaming 965 bestaat niet als model apart nee, klopt.
                                    Wel is het zo dat algemeen aanvaard is dat de 3.6 op 964 chassis, 965 Turbo wordt genoemd. Maar zowel bij 3.3 als 3.6 blijft de typebenaming voor het chassis/model, 964.

Comment

• Die turbo velgen blijf ik echt niet mooi vinden

Voor de rest strakke kar!

Comment

• Mannekes, jullie kunnen mij wss wel helpen Ik zoek de Porsche uit Bad Boys (de film). Was dat de 993 4S?

Comment

• 964 Turbo II (3.6)

Comment

Working...
                                          X