Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een oprit

Comment

• *rrrr* weer die "olie"ruitjes

Hoe heet die optie? Is dat ook te krijgen op de 911's?

Comment

• Zou Porsche zoiets zelf aanbieden? Dit lijkt me eigenlijk meer aftermarket.

Comment

• zijn dat geen UV-werende ruiten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Zou Porsche zoiets zelf aanbieden? Dit lijkt me eigenlijk meer aftermarket.
            Is van Porsche zelf

Comment

• Vind ik raar...
              Maar da's waarschijnlijk gewoon omdat ik het niet knap vind...

Comment

• Is dat niet dat "warmtedammendes verbuntglas" ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 964 WTL Bekijk Berichten
                  't Is de moeite!
                  Prachtig in 't zwart en met die perfect bijpassende velgen... sex on wheels.... yummm!!

Maja, ik troost mezelf: mijn 964 WTL cabrio ( 1992 ) is naar 't schijnt ook niet mis...

Comment

• Door wie zijn de uiterlijke aanpassingen van die Cayukke gedaan? Die lichten achteraan trekken op niets imo.

Comment

• Techart, ik vind het ook maar een foorbak.

Comment

• damn ik vindt de deze echt nice... moest ik het geld hebben, ik zou zoeken naar dees model

Gemballa Cirrus

zelfs de kleur zouek hetzelfde willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Is dat niet dat "warmtedammendes verbuntglas" ofzo?
                          Geen idee, maar ik vind het altijd zalig als ik een Cayenne zie met dat glas, of eender welke auto met dat glas eigenlijk...

Jammer genoeg heb ik het nog niet gezien op 911's

Comment

• Beetje laat maar toch, bedankt voor de antwoorden van mijn vraagje

Comment

• From Porsche GB Club forum:

"Just been at Porsche this morning...gleaned/blagged this from them: -
                              Deposits (3-5K) now being unofficially taken for 997 Facelift car - for AUGUST 2008 Delivery.

1. DDI injection S models with standard 380 BHP, standard carerra now upto 350 BHP.
                              2. New Rear Light clusters, slightly narrower with LED lights.
                              3. New Rear Bumper/PU (think this has been well documented).
                              4. New Front Bumper/PU again this seems to be well known.
                              5. New Headlights.
                              6. New Standard and Optional Alloys.
                              7. New Touchscreen SAT Navigation System & Bluetooth
                              8. New DASH, apparently completely reworking of the Interior...more options "
                              Benieuwd naar #8!

Comment

• De S standaard 380 pk! Dan heb je met een X51 kit slecht.. 1 pk meer

2. New Rear Light clusters, slightly narrower with LED lights.
                                3. New Rear Bumper/PU (think this has been well documented).
                                4. New Front Bumper/PU again this seems to be well known.
                                5. New Headlights.
                                6. New Standard and Optional Alloys.
                                7. New Touchscreen SAT Navigation System & Bluetooth
                                8. New DASH, apparently completely reworking of the Interior...more options "
                                Opletten met die LED toestanden, hopelijk worden het geen Audi toestanden..

Touchscreen satnav ben ik ook geen fan van, wel van de Bluetooth... eindelijk!

Comment

• Achteraan is er bij Audi toch ook niks mis met de LED's? Over vooraan spreken ze niet he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Achteraan is er bij Audi toch ook niks mis met de LED's? Over vooraan spreken ze niet he...
                                    Op de A6 vind ik dat maar lelijk. Precies kerstverlichting.

Comment

• laat ze nu maar snel een 3.8 versie van de GT3 brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        nuts!...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Achteraan leds op een A6 Avant is een must gewoon !

Comment

Working...
                                          X