De ideale combo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOoit rijd ik daarmee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe perfecte Cayenne imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenis dat die van rami????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRami z'n vriendin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak... DAMN die gast leeft in den hemel... eigenlijk zou ie is een foto van zen huisje moeten posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIn Oostenrijk met een kerel gepraat die een Cayenne had by Gemballa: 750 pk en 1.000 Nm...
Magnifiek geluid, maar over het verbuik wou hij liever niks zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVolgens mij heeft rami die Cayenne samengesteld
Wel lachen dat we hier in 2 topics over hem aan 't roddelen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWel lachen dat jij zoveel over rami weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHij heeft hier eens gezegd dat ie de Cayenne turbo lelijk vond, maar met de mods die zijn vriendin gekozen had vond ie 'm mooi.
Wel lachen dat we hier in 2 topics over hem aan 't roddelen zijn.
Comment
-
Ah, we zijn elkaar op de E40 gepasseerd zeker S8? Kutfile!
Ik vond de Cayenne niet mooi toen ie uitkwam.. In die tijd vond ik de Touareg beter geslaagd. Mening is lichtelijk gewijzigd
Ik heb de velgen gekozen op den truck evenals de kleur van die velgen. De rest heeft zij gekozen
Comment
-
Ik zat niet in de file maar ik weet dat m'n pa gisteravond in De Haan moest zijn bij een klant die z'n vernieuwde Delhaize opende en ie ook in de file heeft gezeten. Was je met de Porsche? Ik zal het hem is vragen of hij je niet gezien heeft.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik aanvankelijk de Touey ook geslaagder vond dan de Cayenne tot ik eens met een Cayenne S heb kunnen rijden, m'n keuze was snel gemaakt. Goeie smaak heeft je vriendin, houden zo
Comment
Comment