Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, je moet geen 25.000 per maand verdienen, je moet wel aardig gek zijn om 40 jaar intensief te sparen voor de auto van je dromen.. Leef naar je stand en niet erboven. Die auto's zijn bestemd voor het "rijkere volk". ma bon, das mijn mening en anderen zullen het hier niet mee eens zijn.
Na 40 jaar sparen is dat dus de moeite al niet meer want dan ben je in de 60 jaar oud.
Nee, iets van een 20 jaar sparen.
En ik zie niet in waarom dat boven je stand zou zijn.
Je bent liefhebber voor iets.
Na 40 jaar sparen is dat dus de moeite al niet meer want dan ben je in de 60 jaar oud.
Nee, iets van een 20 jaar sparen.
En ik zie niet in waarom dat boven je stand zou zijn.
Je bent liefhebber voor iets.
Idd, allemaal kwestie van keuzes. Ik neem genoegen met een M3, das minder lang sparen.
Neen, je moet geen 25.000 per maand verdienen, je moet wel aardig gek zijn om 40 jaar intensief te sparen voor de auto van je dromen.. Leef naar je stand en niet erboven. Die auto's zijn bestemd voor het "rijkere volk". ma bon, das mijn mening en anderen zullen het hier niet mee eens zijn.
Is het dan zo gek om voor een droom te sparen?
Of het nu een Porsche, Boot, Vliegtuig of huis is ... een doel hebben is altijd tof.
Heeft volgens mij niks met stand of rijkdom te maken.
Rijkere mensen kunnen het zich gewoon meteen permitteren ... voor anderen vergt het tijd.
En voor sommigen blijft het iets onbereikbaar wat nooit uitkomt.
Op die foto ziet 't er Indishrot uit, maar dat zal wsl aan je polarisatiefilter ofzo liggen?
Vette pic
Op welke ISO is deze getrokken?
Iso 400d, maar 't was redelijk donker en dat in combo met de polarisatiefilter dus ik was wel 'verplicht' om op iso 400 te werken. Is wel opgescherpt, dus daarom lijkt ie redelijk korrelig.
Comment