Ik zie hem liever met die blokken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDie kleurcombinatie vind ik het minste op een GT3RS
Deze staat nog steeds te koop dacht ik:
Hoe kan je zoiets laten staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAls je geen 25.000€ net per maand verdient...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk denk dat er veel zijn die daar jaren voor sparen en dan hoef je geen 25.000 euro per maand te verdienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenEn dan nog eens 20 jaar voor naft, rijtaks, fiscale pk's, verzekering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDan moet je toch geen 25.000 verdienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDan moet je toch geen 25.000 verdienen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNa 40 jaar sparen is dat dus de moeite al niet meer want dan ben je in de 60 jaar oud.
Nee, iets van een 20 jaar sparen.
En ik zie niet in waarom dat boven je stand zou zijn.
Je bent liefhebber voor iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNeen, je moet geen 25.000 per maand verdienen, je moet wel aardig gek zijn om 40 jaar intensief te sparen voor de auto van je dromen.. Leef naar je stand en niet erboven. Die auto's zijn bestemd voor het "rijkere volk". ma bon, das mijn mening en anderen zullen het hier niet mee eens zijn.
Of het nu een Porsche, Boot, Vliegtuig of huis is ... een doel hebben is altijd tof.
Heeft volgens mij niks met stand of rijkdom te maken.
Rijkere mensen kunnen het zich gewoon meteen permitteren ... voor anderen vergt het tijd.
En voor sommigen blijft het iets onbereikbaar wat nooit uitkomt.
Comment
-
Zanzibar
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZanzibar
Op die foto ziet 't er Indishrot uit, maar dat zal wsl aan je polarisatiefilter ofzo liggen?
Vette pic
Op welke ISO is deze getrokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenOp die foto ziet 't er Indishrot uit, maar dat zal wsl aan je polarisatiefilter ofzo liggen?
Vette pic
Op welke ISO is deze getrokken?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIs dat niet gewoon Zolder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIs dat niet gewoon Zolder?
De kleur van de wagen is Zanzibar-rood.
En die foto is getrokken bij het Circuit Van Zolder, ja.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZanzibar is de kleur.
Comment
Comment