Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
GT2 is mooi, maar enkel in het zwart. Op het salon in t rood vond ik t afschuwelijk.
op het nieuwjaarskaartje dat ik kreeg van CM stond er een zwarte GT2. smullen !
als ik echt mag kiezen zou ik zeggen: een 997 GT3 in het donkergrijs zoals hierboven. Dat carbon mag, maar idd andere velgen...
GT2 is mooi, maar enkel in het zwart. Op het salon in t rood vond ik t afschuwelijk.
op het nieuwjaarskaartje dat ik kreeg van CM stond er een zwarte GT2. smullen !
als ik echt mag kiezen zou ik zeggen: een 997 GT3 in het donkergrijs zoals hierboven. Dat carbon mag, maar idd andere velgen...
als ik zou mogen kiezen... een zwarte carrera 4S cabriolet met rood interieur en alle metalic accenten in pianolak alsook de "middengang". Alsook zwarte carrera 4S velgen
als ik zou mogen kiezen... een zwarte carrera 4S cabriolet met rood interieur en alle metalic accenten in pianolak alsook de "middengang". Alsook zwarte carrera 4S velgen
Welke zijn dat?
En wat is er gebeurd met de witte Turbo?
Welke zijn dat?
En wat is er gebeurd met de witte Turbo?
mja tis februari hé we zullen wel zien wat het wordt in maart nieje maar ik zal deze config wel eens posten in het bijbehorende topic echt te zalig!!!!
als ik zou mogen kiezen... een zwarte carrera 4S cabriolet met rood interieur en alle metalic accenten in pianolak alsook de "middengang". Alsook zwarte carrera 4S velgen
waarom wil iedereen toch een 4S? Neem toch gewoon een S !! daar heb je zoveel meer rijplezier aan imo. Rood interieur... hmm Heb jij dat al eens in het echt gezien? Dan is echt ALLES rood he, van het stuur tot het dashboard, tot de deuren opzij. Ik heb dat in het echt gezien bij CM op een turbo cabrio en eum... erg
een 997 GT3 heeft idd geen cabrio... dat is wel nadelig.
waarom wil iedereen toch een 4S? Neem toch gewoon een S !! daar heb je zoveel meer rijplezier aan imo. Rood interieur... hmm Heb jij dat al eens in het echt gezien? Dan is echt ALLES rood he, van het stuur tot het dashboard, tot de deuren opzij. Ik heb dat in het echt gezien bij CM op een turbo cabrio en eum... erg
een 997 GT3 heeft idd geen cabrio... dat is wel nadelig.
maar mijn rood interieur zou veel zwarte accenten bevatten hé, enja met porsche exclusive zal het dashboard wel te regelen vallen zekers? alsook zou ik voor het carbon stuurtje opteren
De foto's met nr-plaat SKW zijn de pics van de dag dat de auto door zijn vorige eigenaar geleverd werd.
De VIK-plaat is de plaat waar mijn vriend mee reed tot vorige week
waarom wil iedereen toch een 4S? Neem toch gewoon een S !! daar heb je zoveel meer rijplezier aan imo. Rood interieur... hmm Heb jij dat al eens in het echt gezien? Dan is echt ALLES rood he, van het stuur tot het dashboard, tot de deuren opzij. Ik heb dat in het echt gezien bij CM op een turbo cabrio en eum... erg
een 997 GT3 heeft idd geen cabrio... dat is wel nadelig.
die bredere achterkant vind ik veel mooier bij de 4S , de S ziet er zo euhm, smal uit
een 911 moet zo'n lekker brede achterkant hebben
Het scheelt geen 2 cm per kant (da's minder dan je duimdikte), en als je erachter staat en je weet niet welke van de twee het is, is de kans groot dat je 't niet met zekerheid kan zeggen. Ook een "smalle" 997 toont breed achteraan.
het is idd niks maar ik vind toch wat het opvalt, al rijdend zie ik het niet, maar als je er achter staat merk je het toch, zonder het logo te bekijken natuurlijk hè.
en was de 4S bij de 993 niet op de Turbo gebaseerd terwijl de 2S gewoon een snelle carrera was?
Nee, bij de 993 waren de 4S én de 2S de "turbo-look" versies, zonder de vaste spoiler achteraan, en de 2S had 'n latje in lengterichting van de auto liggen op z'n uitklapbare spoiler, dwars over de koelribben dus. That's as far as my knowledge goes. Die 993 Carrera 2S is best 'n zeldzaam model.
993 4S is hetzelfde gebouwd als de 993TT (remmen, achterkant e.d.) maar is uiteraard zonder turbo. De 4S weegt meer dan de 2S waardoor deze laatste inderdaad rapper is dan de 4S.
Ik zie allerhande verschillende soorten knipperlichten, trouwens. 'k Weet dat bij de gewone 993 de 4WD-modellen zilvergelakte remzadels hadden en witte knipperlichten vooraan, en volledig rode achterlichten, daar waar de RWD modellen gele knipperlichten hadden en zwarte remzadels.
Had de Carrera S ook gele knipperlichten standaard, in tegenstelling tot de Carrera 4S die witte had?
Ik zie allerhande verschillende soorten knipperlichten, trouwens. 'k Weet dat bij de gewone 993 de 4WD-modellen zilvergelakte remzadels hadden en witte knipperlichten vooraan, en volledig rode achterlichten, daar waar de RWD modellen gele knipperlichten hadden en zwarte remzadels.
Had de Carrera S ook gele knipperlichten standaard, in tegenstelling tot de Carrera 4S die witte had?
Nope, de S had origineel oranje!
Meestal vervangen door witte.
De 4S heeft turbochassis en remmen, de S enkel de brede carrosserie.
Comment