Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenDe oplichter die de 993 4S van mijn vriend "kocht" en dus stal is te zien op VTM-laat , met maserati.
Laat de tips over zijn verblijfplaats komen aub!
Comment
-
artikel uit nieuwsblad:
Nog een andere gedupeerde:
Het nieuws uit
Linter
Stel deze pagina in als uw startpagina Voeg deze pagina toe aan uw favorieten
nieuwsblad.be/Linter - Linter@nieuwsblad.be
28/02/2008
Man voor 21.000 euro opgelicht met valse cheque
LINTER - Een man uit Linter is flink wat euro lichter gemaakt door een oplichter. Hij verkocht zijn wagen via internet aan een Antwerpenaar. Die betaalde hem met een bankcheque. Achteraf bleek het om een valse cheque te gaan. De man is voor 21.000 euro opgelicht.
Een dertigjarige Antwerpenaar bleek geïnteresseerd in de wagen. Hij betaalde vrijdag een voorschot van 500euro. De rest van het bedrag betaalde hij met een bankcheque. De eigenaar van de sportwagen kwam er al snel achter dat die cheque vervalst was. Ook de identiteitskaart en de nummerplaat van de koper blijken nu nep.
Voor de bank was het niet de eerste keer dat ze in aanraking kwamen met een vervalste bankcheque. Volgens hen was dit al de vierde melding van een valse cheque in amper een week tijd. De politie onderzoekt de zaak, maar voorlopig is er nog geen spoor van de dader. (ibo)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenErm...dat opschriftje
Haar man rijdt met het nieuwe model.
"Cees Turbo"
(Dacht toch dat ie Cees heette, kan ook een andere naam zijn)
Comment
-
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Haar man rijdt met het nieuwe model.
"Cees Turbo"
(Dacht toch dat ie Cees heette, kan ook een andere naam zijn)
Zalig!
Doet me denken aan de 207 die ik deze week tegenkwam. Er zat een jongeman in met een meisje (zijn vriendin?). Op de achterste zijruiten, kleefden aan beide kanten een Belgisch vlaggetje met daarnaast de naam van (ik vermoed) resp. die gast (aan bestuurderszijde) en een meisje (dàt meisje? aan passagierszijde).
De wagen was vrij standaard, maar de velgen waren wit, zoals in rallysport. Ik heb het niet goed gezien, maar eigenlijk had ik de indruk dat het niet echt witte velgen waren, maar wel witte wieldoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet scheelt geen 2 cm per kant (da's minder dan je duimdikte), en als je erachter staat en je weet niet welke van de twee het is, is de kans groot dat je 't niet met zekerheid kan zeggen. Ook een "smalle" 997 toont breed achteraan.
Dat was bij de 993 b.v. wel even anders.
Comment
-
Kan zijn, geen idee zo van buiten.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe 911 met Carrera Sport velgen helemaal rechts vooraan in de hoek in de showroom van Carrera Motors, welke kleur is dat? Is dat GT-zilver?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk volg je, maar ik dacht dat 't 2,2cm scheelt per kant, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenidd, 44 mm in totaal, en een verschil van 4,4 cm aan de achterkant vind ik toch echt opvallen hoor, maja, ik ben de enige blijkbaar
Je ziet het verschil, maar zeggen dat het huge is, is compleet onwaar. Van achteraan bekeken (echt pál achteraan), is het zo goed als niet te zien, zelfs. Van schuin vooraan bekeken zie je 't het gemakkelijkste.
Comment
-
Toch een verschil vind ik, maar idd, als je hem maar in een flits ziet is het quasi onmogelijk om ze te onderscheiden, en ja, als je hem van achter ziet, het overgrote deel van de 911's heeft toch een logo op de achterklep.
Maar wat ik op de vorige pagina dus bedoelde was dat dat kleine verschil in breedte dat bijna niet te zien is maar de 4S toch dat tikkeltje meer geeft.
Maar je hebt wel gelijk hoor, je moet er al goed naar zien.
Comment
Comment