Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Erm...dat opschriftje
    Replace the model designation on your Porsche with an exclusive personalised text in identical font. Add an exclusive touch while maintaining the recognizable Porsche look and feel.

vetgeil

Comment

• Vet margi maar kom

Comment

Vet margi maar kom
        zo wijs

Comment

• M-killer of zo zou wel leuk zijn.

Comment

• De oplichter die de 993 4S van mijn vriend "kocht" en dus stal is te zien op VTM-laat , met maserati.
            Laat de tips over zijn verblijfplaats komen aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              De oplichter die de 993 4S van mijn vriend "kocht" en dus stal is te zien op VTM-laat , met maserati.
              Laat de tips over zijn verblijfplaats komen aub!
              Triestig affaire allemaal

Comment

• artikel uit nieuwsblad:
                Nog een andere gedupeerde:

Het nieuws uit
                Linter
                Stel deze pagina in als uw startpagina Voeg deze pagina toe aan uw favorieten
                nieuwsblad.be/Linter - Linter@nieuwsblad.be
                28/02/2008

Man voor 21.000 euro opgelicht met valse cheque

LINTER - Een man uit Linter is flink wat euro lichter gemaakt door een oplichter. Hij verkocht zijn wagen via internet aan een Antwerpenaar. Die betaalde hem met een bankcheque. Achteraf bleek het om een valse cheque te gaan. De man is voor 21.000 euro opgelicht.
                Een dertigjarige Antwerpenaar bleek geïnteresseerd in de wagen. Hij betaalde vrijdag een voorschot van 500euro. De rest van het bedrag betaalde hij met een bankcheque. De eigenaar van de sportwagen kwam er al snel achter dat die cheque vervalst was. Ook de identiteitskaart en de nummerplaat van de koper blijken nu nep.

Voor de bank was het niet de eerste keer dat ze in aanraking kwamen met een vervalste bankcheque. Volgens hen was dit al de vierde melding van een valse cheque in amper een week tijd. De politie onderzoekt de zaak, maar voorlopig is er nog geen spoor van de dader. (ibo)

Comment

Erm...dat opschriftje
                  is zalig

Comment

Erm...dat opschriftje

Haar man rijdt met het nieuwe model.

"Cees Turbo"

(Dacht toch dat ie Cees heette, kan ook een andere naam zijn)
                    Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                      VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                      VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                      Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                      Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                      Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• De 911 met Carrera Sport velgen helemaal rechts vooraan in de hoek in de showroom van Carrera Motors, welke kleur is dat? Is dat GT-zilver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Haar man rijdt met het nieuwe model.

"Cees Turbo"

(Dacht toch dat ie Cees heette, kan ook een andere naam zijn)

Zalig!

Doet me denken aan de 207 die ik deze week tegenkwam. Er zat een jongeman in met een meisje (zijn vriendin?). Op de achterste zijruiten, kleefden aan beide kanten een Belgisch vlaggetje met daarnaast de naam van (ik vermoed) resp. die gast (aan bestuurderszijde) en een meisje (dàt meisje? aan passagierszijde).
                            De wagen was vrij standaard, maar de velgen waren wit, zoals in rallysport. Ik heb het niet goed gezien, maar eigenlijk had ik de indruk dat het niet echt witte velgen waren, maar wel witte wieldoppen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Het scheelt geen 2 cm per kant (da's minder dan je duimdikte), en als je erachter staat en je weet niet welke van de twee het is, is de kans groot dat je 't niet met zekerheid kan zeggen. Ook een "smalle" 997 toont breed achteraan.

Dat was bij de 993 b.v. wel even anders.
                              Ik volg je, maar ik dacht dat 't 2,2cm scheelt per kant, niet?

Comment

• Kan zijn, geen idee zo van buiten.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De 911 met Carrera Sport velgen helemaal rechts vooraan in de hoek in de showroom van Carrera Motors, welke kleur is dat? Is dat GT-zilver?
                                ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Ik volg je, maar ik dacht dat 't 2,2cm scheelt per kant, niet?
                                  idd, 44 mm in totaal, en een verschil van 4,4 cm aan de achterkant vind ik toch echt opvallen hoor, maja, ik ben de enige blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                    idd, 44 mm in totaal, en een verschil van 4,4 cm aan de achterkant vind ik toch echt opvallen hoor, maja, ik ben de enige blijkbaar
                                    Ik ben er zeker van dat je gaat twijfelen, als je een 997 van achteraan te zien krijgt, en je binnen de 2 seconden met 100% zekerheid moet zeggen of 't een 2 of een 4 is. Zeker als je b.v. 50 EUR moet inzetten om te mogen "gokken", en de odds 1:2 staan.

Je ziet het verschil, maar zeggen dat het huge is, is compleet onwaar. Van achteraan bekeken (echt pál achteraan), is het zo goed als niet te zien, zelfs. Van schuin vooraan bekeken zie je 't het gemakkelijkste.

Comment

• Toch een verschil vind ik, maar idd, als je hem maar in een flits ziet is het quasi onmogelijk om ze te onderscheiden, en ja, als je hem van achter ziet, het overgrote deel van de 911's heeft toch een logo op de achterklep.
                                      Maar wat ik op de vorige pagina dus bedoelde was dat dat kleine verschil in breedte dat bijna niet te zien is maar de 4S toch dat tikkeltje meer geeft.

Maar je hebt wel gelijk hoor, je moet er al goed naar zien.

Comment

• Vandaag wel volle 5 minuten op 'n doodgewone 'oude' Carrera 2 staan kijken.

Comment

• Was dit geen soort speciale editie of zo? Op de striping stond Porsche Design...

Comment

Working...
                                          X