Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenEen juwelier van op de markt in Aalst rijdt rond met dit prachtexemplaar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs dat die van De Wolf?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Zeg dat het niet waar is...
Klote C02 hype toch..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk wel...
Voor je het weet lepelen ze er een in de 911, alsof diesel beter is voor het milieu dan een benzine!
Hypocriete boel...
Het begint nu echt wel m'n keel uit te hangen, als ze milieuvriendelijk willen doen moeten ze bakbeesten als de Cayenne niet meer bouwen.
En dan nog, CO2 is geen 'slecht' gas.. totaal niet giftig.. maar onze planeet wordt er wel warmer van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEn dan nog, CO2 is geen 'slecht' gas.. totaal niet giftig.. maar onze planeet wordt er wel warmer van
Met die CO2 hebben ze gewoon iets gevonden om ons burgers te melken met boetes en taksen en andere kloterij, das duidelijk voor mij. Want het is tenslotte een gas dat iedereen in het dagdagelijkse leven uitstoot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs dat een echte RUF dat ie heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenDaar heb ik persoonlijk geen probleem mee. Ze zitten gvd alles op die CO2 te steken terwijl er genoeg weermannen en experts zijn die het allemaal tegenspreken. Me dunkt dat er andere gassen door o.a. de industrie worden uitgestoten die veel gevaarlijker zijn.
Met die CO2 hebben ze gewoon iets gevonden om ons burgers te melken met boetes en taksen en andere kloterij, das duidelijk voor mij. Want het is tenslotte een gas dat iedereen in het dagdagelijkse leven uitstoot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDa's allemaal relatief, alsof iemand ooit het verschil merkt tussen 250 gram of 350 gram.. I mean 100 gram ... is niks!
En dan nog, CO2 is geen 'slecht' gas.. totaal niet giftig.. maar onze planeet wordt er wel warmer van
En dan altijd doen alsof diesel goed is voor het milieu -> "Ah ja meneer, hij stoot minder uit!". We zullen maar niet zeggen wat hij allemaal meer uitstoot... Ik jaag me daarin op!
Hybrides is trouwens ook allemaal zever imo... Dé oplossing zal er pas komen als er op grote schaal waterstofgas kan worden geproduceerd met hernieuwbare energie. En dat zal nog wel even duren.
Comment
-
Comment