Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhet is een carbonfolie tegen steenslag, na de Porsche days gaat die er terug af.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhet is een carbonfolie tegen steenslag, na de Porsche days gaat die er terug af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk denk het wel, staan er prachtig onder.
De gehele kit is af ! endan in een donkere kleur
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn wanneer is dat?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
Of nog beter : geen zilver, maar robijnrood metallic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenEen juwelier van op de markt in Aalst rijdt rond met dit prachtexemplaar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis geen echte Ruf, enkel de logo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis geen echte Ruf, enkel de logo'sOorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan ook een "gedeeltelijke" Ruf zijn, hè. 'n Familielid van me die Porsche rijdt één van z'n vorige was een 964 Cabrio WTL, en daar had 'ie 18" Ruf velgen op liggen, en er stak een Ruf motorsturing, intake en uitlaat op. Heeft 'ie zelf laten plaatsen, en 'ie kon er 't logo bijkopen ook, wat 'ie gedaan heeft.
Stel dat ik een 911 met TechArt velgen heb en nog wat zaken zou ik er ook nooit het TechArt opschrift gaan op hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn wanneer is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNOT DONE
Maar bij de 996 was de 4S nu net zo geliefd omdat die als carrera toch de turboneus enz meekreeg.
Geef die 997 van de foto achteraan zo'n doorlopende rode streep zoals de 996, laat het door Porsche officieel uitbrengen, en iedereen is er weer zot van. En nu is het not done
Nu, los daarvan zou ik er toch moeten aan wennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenGeef die 997 van de foto achteraan zo'n doorlopende rode streep zoals de 996, laat het door Porsche officieel uitbrengen, en iedereen is er weer zot van. En nu is het not done
Comment
Comment