Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een kar die GT3, echt super knap in dat grijs!

Heb je die foto's ook in High Res?

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ne faker dus. Willen maar niet kunnen.
    Vind het ook nogal stom om op een 4S dat te hangen, ook al zijn het Ruf velgen en die spoiler.... just my 2cents.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Wat een kar die GT3, echt super knap in dat grijs!

Heb je die foto's ook in High Res?
      Yup

Comment

• die wil ook wel Bert

Comment

• Juist op het 1 uur journaal een bericht over Porsche dat VW misschien gaat overnemen, in de beelden zie je eerst een Cayman en daarna een Corvette ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Dit met stickernummerplaat please...

Comment

• teppe, 't is toch een stickernummerplaat?

nee da zwart stuk moet erop, ander ontbreekt er echt iets op de neus....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
                teppe, 't is toch een stickernummerplaat?

nee da zwart stuk moet erop, ander ontbreekt er echt iets op de neus....
                Oei, zag niet dat het een sticker was.

Als je dat zwart dink zelf mooi vind laat je het erop hè.

Het mooiste vind ik nog helemaal geen plaat vooraan zoals in de VS, zeker op een Porsche.

Comment

• phil, dat heb ik eerst effe gedaan, maar voor mij ontbreekt er dan echt iets...

btw, dat zwart komt heel goed uit met de radiatorsleuf en de onderspoiler

Comment

• Ofwel dat zwart erop met EU-plaat of wel een sticker zonder dat zwart, zo zou ik het doen.

Het liefst natuurlijk zonder nummerplaat zoals in de VS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Ofwel dat zwart erop met EU-plaat of wel een sticker zonder dat zwart, zo zou ik het doen.
                      idem.

als vb. gt3 zijn wagen. (allez van de papa)
                      Last edited by ; 04/03/2008, 17:54.

Comment

• zijn nr plaat: vuk !!!

die grijze GT3 is echt vet. Ook meteorgrijs ?

Comment

• Wss repost maar boeit niet.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• yep speedman, meteor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              idem.

als vb. gt3 zijn wagen. (allez van de papa)
                              Jongens toch jongens toch wat een kar!!!!!!

Gisteren stond ik op de Gen. Jacqueslaan aan de lichten naast een witte GT3, toevallig lag mijn GT3 instructieboekje dat ik bij D'ieteren gekregen had op m'n dashboard, die GT3-eigenaar daarnaar aan 't wijzen en z'n thumbs up aan 't geven, 't ligt springt op groen en wiebelend met z'n kont schoot 'ie weg op de vettige asfalt, gepaard met een geluid to die for, Porschisten en Porsches

Comment

• dat is nu eens een wagen die in alle kleuren mooi is... alles klopt aan deze kar.

als ze nu toch eens wakker wilden worden bij porsche... lepel daar nu gotver... een 3.8 in en gooi er nog een paar 100 op de markt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  dat is nu eens een wagen die in alle kleuren mooi is... alles klopt aan deze kar.

als ze nu toch eens wakker wilden worden bij porsche... lepel daar nu gotver... een 3.8 in en gooi er nog een paar 100 op de markt...
                                  Waarom die nood aan een 3.8?

Comment

• Er is maar één iemand die écht truly aan dees smiley beantwoordt : ... als het om één en enkel één auto gaat. En da's de Parkeur. Ik zou 'm alleen al om z'n totje te zien als 'ie de sleutel overhandigd krijgt, pardoes zo'n auto cadeau doen mocht ik 'es een Rangetje-1 vangen. Echt.

Comment

• omdat ik er eentje zou overwegen als ik hem nieuw kon kopen ...en omdat het dan wsl een 3.8 zal zijn...voor mij is de 3.6 ook perfect , maar ik vrees dat dat er niet meer in gaat zitten...ik ga niet in duitsland eentje gaan kopen waar ze alle weken mee op de ring gaan raggen zijn...dat zal ik er daarna zelf wel me doen

de porsche heeft voor mij nog steeds een beetje de voorkeur op de vette...omdat ik er mijn kids nog in noodgeval achterin kan steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Er is maar één iemand die écht truly aan dees smiley beantwoordt : ... als het om één en enkel één auto gaat. En da's de Parkeur. Ik zou 'm alleen al om z'n totje te zien als 'ie de sleutel overhandigd krijgt, pardoes zo'n auto cadeau doen mocht ik 'es een Rangetje-1 vangen. Echt.

't is een stevige microbe en ik heb ze geweldig te pakken

Comment

Working...
                                        X