Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En een gewone Carrera zou 'k sowieso met PASM nemen, niet met de verlaagde ophanging. 'k Vind dat, als je een 911 zoekt met zo'n ophanging, je dan wél meteen beter een GT3 neemt.
Maar GT3 vs. turbo ... hmmm ... oké de prijs van de turbo is nog 'n pak hoger ...
Sowieso GT2 > GT3. Met een GT3 zou ik altijd een beetje spijt hebben dat 'k geen GT2 zou hebben gekocht (alright, 70k prijsverschil is niet niks maar 'k heb dat geld toch niet en "geen 130k hebben = geen 200k hebben" )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, ook waar. En toch, i don't know. Een turbo volstaat voor mij perfect op circuit, dat hoeft geen GT3 te zijn. En frankly, ik vind een GT3 zéér luid om mee te reizen, en zo.
Oké, 'k neem een stapje terug. I'm undecided.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn een gewone Carrera zou 'k sowieso met PASM nemen, niet met de verlaagde ophanging. 'k Vind dat, als je een 911 zoekt met zo'n ophanging, je dan wél meteen beter een GT3 neemt.
Maar GT3 vs. turbo ... hmmm ... oké de prijs van de turbo is nog 'n pak hoger ...
Sowieso GT2 > GT3. Met een GT3 zou ik altijd een beetje spijt hebben dat 'k geen GT2 zou hebben gekocht (alright, 70k prijsverschil is niet niks maar 'k heb dat geld toch niet en "geen 130k hebben = geen 200k hebben" )
Hoewel ik blijf bij m'n standpunt ook in de vergelijking GT3/GT2 (GT3 > GT2)!
Maar tot daar, een GT2 vergeef ik je onmiddelijk, een Turbo niet, 't is veel minder een hebbedingk dan een GT3, zijn dagelijkse inzetbaarheid maakt er net zo'n daily beater van, en daarom meteen ook wat minder speciaal...
Ik hou ervan dat je iets moet opofferen voor je sportwagen, dat 'ie je aandacht opeist, dat je 'r niet mee in garages geraakt, dat je doof wordt, dat je rug breekt, dat je ruzie met je buren krijgt, ... dat alles hoort voor mij écht bij het concept "sportwagen", en dat alles maakt dat ik elke avond met m'n glas wijn naar de garage zou stappen om nog een laatste keer naar m'n GT3 te gaan kijken, terwijl m'n Turbo nooit zo'n bezoekje zou krijgen en daar hoogstwss al 4maand ongewassen vuil staat te wezen, want 't is toch een daily...
Snap je waar ik heen wil? 't Is verre van een logische of objectieve uitleg, maar een die je als autofan waarschijnlijk wel kan begrijpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEla!!! Nu ben je appelen met turbocharged peren aan 't vergelijken!
Hoewel ik blijf bij m'n standpunt ook in de vergelijking GT3/GT2 (GT3 > GT2)!
Maar tot daar, een GT2 vergeef ik je onmiddelijk, een Turbo niet, 't is veel minder een hebbedingk dan een GT3, zijn dagelijkse inzetbaarheid maakt er net zo'n daily beater van, en daarom meteen ook wat minder speciaal...
Ik hou ervan dat je iets moet opofferen voor je sportwagen, dat 'ie je aandacht opeist, dat je 'r niet mee in garages geraakt, dat je doof wordt, dat je rug breekt, dat je ruzie met je buren krijgt, ... dat alles hoort voor mij écht bij het concept "sportwagen", en dat alles maakt dat ik elke avond met m'n glas wijn naar de garage zou stappen om nog een laatste keer naar m'n GT3 te gaan kijken, terwijl m'n Turbo nooit zo'n bezoekje zou krijgen en daar hoogstwss al 4maand ongewassen vuil staat te wezen, want 't is toch een daily...
Snap je waar ik heen wil? 't Is verre van een logische of objectieve uitleg, maar een die je als autofan waarschijnlijk wel kan begrijpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEla!!! Nu ben je appelen met turbocharged peren aan 't vergelijken!
Hoewel ik blijf bij m'n standpunt ook in de vergelijking GT3/GT2 (GT3 > GT2)!
Maar tot daar, een GT2 vergeef ik je onmiddelijk, een Turbo niet, 't is veel minder een hebbedingk dan een GT3, zijn dagelijkse inzetbaarheid maakt er net zo'n daily beater van, en daarom meteen ook wat minder speciaal...
Ik hou ervan dat je iets moet opofferen voor je sportwagen, dat 'ie je aandacht opeist, dat je 'r niet mee in garages geraakt, dat je doof wordt, dat je rug breekt, dat je ruzie met je buren krijgt, ... dat alles hoort voor mij écht bij het concept "sportwagen", en dat alles maakt dat ik elke avond met m'n glas wijn naar de garage zou stappen om nog een laatste keer naar m'n GT3 te gaan kijken, terwijl m'n Turbo nooit zo'n bezoekje zou krijgen en daar hoogstwss al 4maand ongewassen vuil staat te wezen, want 't is toch een daily...
Snap je waar ik heen wil? 't Is verre van een logische of objectieve uitleg, maar een die je als autofan waarschijnlijk wel kan begrijpen...Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Moest het zo zijn, dan moet jij die kopen Porker, dat moét gewoon.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoeveel kost zo'n GT3 RS eigenlijk? Veel duurder dan een gewone GT3 en is hij echt zoveel beter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoeveel kost zo'n GT3 RS eigenlijk? Veel duurder dan een gewone GT3 en is hij echt zoveel beter?
Goh ik weet niet precies wat 't verschil is, een €25.000 ofzo...
En 'ie is niet bepaald beter te noemen schijnt het... Maar 'ie is breder => lekkerder, en exclusiever, dus moest ik kunnen, ik zou 'm ook boven een gewone GT3 verkiezen ondanks de meerprijs..
(je krijgt er ook meer van terug bij verkoop, vgl 996 GT3 / 996 GT3 RS)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen huidige??
Goh ik weet niet precies wat 't verschil is, een €25.000 ofzo...
En 'ie is niet bepaald beter te noemen schijnt het... Maar 'ie is breder => lekkerder, en exclusiever, dus moest ik kunnen, ik zou 'm ook boven een gewone GT3 verkiezen ondanks de meerprijs..
(je krijgt er ook meer van terug bij verkoop, vgl 996 GT3 / 996 GT3 RS)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs een optie op de manueel en niet verkrijgbaar op de tiptronic s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs een 997 GT3 met Clubsport package niet nog iets lichter dan een RS?
't is als je een RS zonder PCCB's etc naast een Clubsport + PCCB GT3 gaat zetten dat 'ie inderdaad niet langer lichter is...
Enfin 't verschil is marginaal en louter theoretisch gok ik...
Comment
Comment