Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, de meesten onder jullie weten dat ik de eigenaar toch eens om de 2 weken moet helpen herinneren dat em een 997 turbo in zen garage staan heeft...
De wagen is onlangs binnen gegaan bij Carrera Motors (op 5.000km.) Eerste onderhoud en check-up. Dit op een leeftijd van 1,5 jaar
Denk dat dit al genoeg zegt.
Wagen is over gebracht uit Duitsland en had bij aankomst een kleine 800 km. Na 3 maanden stilstand was de batterij al in pierenland. Sindsdien heb ik er toch zo'n 3.500 km. zelf mee gereden.
Wie een beetje kan rekenen weet zodoende hoeveel de eigenaar er zelf maar aan denkt om eens mee te rijden.
Als ik moet komen helpen er wat km's op te zetten, stuur me gerust een mailtje
Als deze 'niet-echte' Porsches niet hadden bestaan dan hadden er nu ook waarschijnlijke geen 'echte' Porsches meer rondgereden.
Porsche is Porsche, period.
Maar deze Porsches hebben een eigen topic, nl. "Porsche met de motor vooraan-lovers" en dus moeten ze daar.
Dus ofwel post je ze daar, ofwel wordt dat ander topic afgeschaft (wat beter zou zijn trouwens !) en kunnen ze hier gerust staan
niks,
enfin,
behalve dat Pierre Romeyer (enkele jaren geleden Belgisch beste kok) er een zwaar ongeval mee had,
gelukkig zelf niet te erg gekwetst, maar zijn hond RIP)
niks,
enfin,
behalve dat Pierre Romeyer (enkele jaren geleden Belgisch beste kok) er een zwaar ongeval mee had,
gelukkig zelf niet te erg gekwetst, maar zijn hond RIP)
Probleem is dat ie 3 dingen combineerde wat 't inderdaad wel 'n beetje een kakafonie maakt: carbon inleg, alcantara en 'n lederen dashboard. Maak het dashboard alcantara, verander het rood in bv grijs en je hebt al 'n heel ander zicht.
Comment