Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtener zijn er hier misschien bij die denken dat ze door aan de rami zijn gat te lekken ...een ritje kunnen versierenOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDan wordt het hogen tijd om eens nen deftige scheet te losse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtener zijn er hier misschien bij die denken dat ze door aan de rami zijn gat te lekken ...een ritje kunnen versieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvoor een lekker ritje zou ik nochtans u gat ook kunnen aflikken... neenee ik mag men gedacht toch zeggen enja... nvm
Need to get the fuck outta here!
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVoor eens en altijd: Dat kijk ik ben zwartwit maar kijk toch niet helemaal dat was 'cool' rond 1960 maar dat is wel een kleine 50j geleden intussen.
my 2 cents
Wat is er dan nu 'cool'.
zwart wit met kleur is vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind het nog wel iets hebben.Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWat is er dan nu 'cool'.
zwart wit met kleur is vet
Smaken verschillen, en iedereen moet doen wat hij zelf wil uiteraard, maar ik vind het een beetje 'kijk eens wat ik nu heb ontdekt in photoshop-maar dan wel 2 jaar telaat'.
Smaken kleuren en geuren hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVeel mensen vinden dat knap heb ik al gemerkt, maar dat is zoiets dat vroeger een hype was, net als HDR nu.
Smaken verschillen, en iedereen moet doen wat hij zelf wil uiteraard, maar ik vind het een beetje 'kijk eens wat ik nu heb ontdekt in photoshop-maar dan wel 2 jaar telaat'.
Ik vind die pics wel wat hebben, legt goed de nadruk op de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVeel mensen vinden dat knap heb ik al gemerkt, maar dat is zoiets dat vroeger een hype was, net als HDR nu.
zelfs in fotoland heb je 'hippe' mensen
Comment
Comment