Neen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenooit zal je 't verstand wel krijgen
Tja, zoiets leer je met een 997 niet op de openbare weg hé....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNeen.
Comment
-
Jammer dat die kleurencombo nu zo'n wrange nasmaak opwekt omdat het een van die 2 Techarts was die betrokken was bij het dodelijk ongeval. Anders zou ik er best mee kunnen leven ook zo'n kleurencombo aan te schaffen, mocht ik in het bezit zijn van zo'n Porsche that is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind dit vet!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenen ik heb ne slechte smaak volgens uOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI know 't is lelijk maar wel vet. Goed voor Gumball ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenJammer dat die kleurencombo nu zo'n wrange nasmaak opwekt omdat het een van die 2 Techarts was die betrokken was bij het dodelijk ongeval. Anders zou ik er best mee kunnen leven ook zo'n kleurencombo aan te schaffen, mocht ik in het bezit zijn van zo'n Porsche that is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenen ik heb ne slechte smaak volgens u2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOla hoe doe je dat hé
Damn die verdamnde GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVoor mij de zwarte met oranje striping
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDunkel Olive metallic in actie ²²²²
Comment
Comment