Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@cayenne
test van de GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Alleen jammer dat dat wijfie op de deur heeft zitten kotsen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenRS motors... Uit de buurt Cayenne?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk vind het wel iets hebben die Porsche Cayman Special Edition, alleen zou ik hem bestellen zonder de strepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHmm ik vond de Turbo-velgen eerst volledig misstaan op een Cayman, maar ik moet hier nu toch ff bijdraaien... Knap!
Ze passen deze wagen zelfs beter dan de Turbo.
Comment
-
Daarstraks een oranje GT3 RS achter me
Faaaaaaaaaaak
Als je dan in je spiegels kijkt en die frontlip bijna over de grond ziet schrapen, die kar ziet hobbelen als een racewagen op een stratencircuit, die gele rechtuitmarkering op 't stuur en die oranje kooi achter de zetels... AF!!!
Was die al eens tegengekomen in die buurt (westerlo), toen ging het veeeel te snel want in de andere richting
PRS-997
Comment
-
East Belgian Rally:
Rally-Porsches
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDaarstraks een oranje GT3 RS achter me
Faaaaaaaaaaak
Als je dan in je spiegels kijkt en die frontlip bijna over de grond ziet schrapen, die kar ziet hobbelen als een racewagen op een stratencircuit, die gele rechtuitmarkering op 't stuur en die oranje kooi achter de zetels... AF!!!
Was die al eens tegengekomen in die buurt (westerlo), toen ging het veeeel te snel want in de andere richting
PRS-997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEast Belgian Rally:
Rally-Porsches
Comment
Comment