Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit vind ik persoonlijk een knappe foto!!

Hier met mijn ex op de achtergrond

Comment

• Interieur is niet echt m'n smaak. Wij hebben nog zo een tapijt gehad in hetzelfde kleur Van welk jaar is die bak?

Comment

• Die Turbo S is perfect gewoon. Enige dat 'k spijtig vind is dat je vader die remklauwen heeft laten vervangen door rode exemplaren.

Die carbon in het interieur is gewoon zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          4 uitlaten? Is dat aftermarket dan?
          Nope standaard.. Wagen is volledig standaard..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Interieur is niet echt m'n smaak. Wij hebben nog zo een tapijt gehad in hetzelfde kleur Van welk jaar is die bak?
            Smaken verschillen natuurlijk maar we konden de kleur zelf ook niet kiezen.. De wagen is zo uniek omdat alle modellen van deze serie verschillend zijn qua kleurencombinaties..

Deze wagen is 10 jaar oud en heeft nog altijd geen enkele andere wagen tegengekomen die hem losrijdt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Die Turbo S is perfect gewoon. Enige dat 'k spijtig vind is dat je vader die remklauwen heeft laten vervangen door rode exemplaren.

Die carbon in het interieur is gewoon zalig.
              Ik persoonlijk vind hem af nu.. Ik zou het ongelooflijk jammer vinden moest hij echt verkocht worden

Comment

• Het is idd een prachtige Turbo!

En nog altijd snel... Moet amper toegeven op een 997

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Het is idd een prachtige Turbo!

En nog altijd snel... Moet amper toegeven op een 997
                  Op een standaard 997 Turbo geeft hij niet toe tot rond 140, vanaf dan is de 997 minimaal sneller.. Zelfs na +200 is er nog geen wagenlengte verschil..
                  (is been tested , mijn nonkel bezit een 997 Turbo)

Comment

• Bedankt voor de foto's!

Wat een Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Voor hoeveel gaat die Turbo S weg?
                      Sorry, gaat niet weg.

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                      Idd, alle2 zou ik willen dat ze blijven..

Dat vind ik ook maar voor mijn vader is dit jammergenoeg maar EEN wagen.. Voor hem is die exclusiviteit niet zo belangrijk, hij kickte enkel op de prestaties!!
                      Dat rood krel mag gerust plaatsruimen, maar laat die Porsche aub zoals het is

Ik ga in hongerstaking.

Comment

• Comment

• Mooie Turbo
                          Maar Turbo S is knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                            Op een standaard 997 Turbo geeft hij niet toe tot rond 140, vanaf dan is de 997 minimaal sneller.. Zelfs na +200 is er nog geen wagenlengte verschil..
                            (is been tested , mijn nonkel bezit een 997 Turbo)
                            Geef je je nonkel dan ook eens het adres van die website die ik je gegeven heb door?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Voor hoeveel gaat die Turbo S weg?

Comment

• @xxx: SCHITTERENDE Porsche, moest ik zoiets in m'n familie hebben, ik zou er alles aan doen om hem daar te houden, 't zou echt zonde zijn...

Comment

• Mijn vader heeft nog altijd niks beslist, maar blijkbaar wat bevriende Russische gasten zijn ferm geinteresseerd..
                                  Hij heeft vroeger al een superbod gehad op zijn Turbo S en heeft hem dan niet verkocht, daarom zou het mij nu wat verbazen dat hij de deur uitgaat..

Ik probeer mijn vader te overtuigen om de wagen aan mij te schenken, ik zal haar wel verzorgen maar dat zal niet lukken denk ik

Ik moet nog wat afwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Geef je je nonkel dan ook eens het adres van die website die ik je gegeven heb door?
                                    Mijn nonkel heeft absoluut geen interesse in zo'n dingen.. Is al eens slachtoffer geweest van carjacking (met geweer tegen het hoofd) en valt niet graag op (maar koopt wel een 997 Turbo na zijn E39 M5 )..

Comment

Ik wist niet waar dit te posten dus doe ik het maar hier.. De kans is héél groot dat onderstaande bolide + eventueel de andere ook verkocht worden.. Mijn vader vindt dat ze hier nu nutteloos staan daar ik de enige ben die er geregeld eens mee rij..

Ik wacht nog op verder nieuws..

bijhouden die handel! zéker de turbo S!

Comment

Mijn vader heeft nog altijd niks beslist, maar blijkbaar wat bevriende Russische gasten zijn ferm geinteresseerd..
                                        Hij heeft vroeger al een superbod gehad op zijn Turbo S en heeft hem dan niet verkocht, daarom zou het mij nu wat verbazen dat hij de deur uitgaat..

Ik probeer mijn vader te overtuigen om de wagen aan mij te schenken, ik zal haar wel verzorgen maar dat zal niet lukken denk ik

Ik moet nog wat afwachten
                                        vergeet niet: deze wagen staat in dezelfde categorie als 250gto, F1, F40, 300sl gullwing, ... : ALLES KLOPT aan deze wagens, binnen enkele jaren is dit een € 200.000.- waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Mooie Turbo
                                          Maar Turbo S is knapper
                                          U heeft een punt

Comment

Working...
                                          X