Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij carrera motors wisten ze te zeggen dat de facelift van de 911 wellicht binnen 2 maaden wordt voorgesteld. Vooral qua motor toch weer een vooruitgang, qua uitstoot (klasse 5 nu) en ook qua vermogen. Soit, binnenkort zien en lezen we 't wel hé...

Er stond trouwens een GT3 RS in de kleurstelling van de 996 GT3 RS : wit-rood + PCCB = maar ook 162000 euro =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Bij carrera motors wisten ze te zeggen dat de facelift van de 911 wellicht binnen 2 maaden wordt voorgesteld. Vooral qua motor toch weer een vooruitgang, qua uitstoot (klasse 5 nu) en ook qua vermogen. Soit, binnenkort zien en lezen we 't wel hé...

Er stond trouwens een GT3 RS in de kleurstelling van de 996 GT3 RS : wit-rood + PCCB = maar ook 162000 euro =
      Zo hoort het. Meer power minder verbruik.

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FAK

Comment

• Fak yeah dat klinkt toch zo goed he

best sounding 996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FAK
                *spritz*

Fak, wat klinkt dit goed...

Comment

• Ooit komt Porker ons zo voorbij gevlogen.

Comment

• Comment

• Heeft die kerel nu een gsm vast?

Comment

• hij is de exclusieve voorligger aan het youtuben

Comment

• Christian Albers. Damn, wat een foto én wagen

Lol, let ook even op die handjes in die Jaguar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            Heeft die kerel nu een gsm vast?
                            Zo moet het!

En denk dat die in z'n Jag denkt dat ze hem fotograferen. Em ziet in ieder geval de camera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                              http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2

Toch ook wel knap, zo'n Cayman. Maar ie vergaat in het niets langs grote broer natuurlijk.
                              Damn die Kaaimannen zijn in 2 jaar serieus in prijs gedaald

Comment

• is zoiets zijn geld waard? en waarom zouden ze zoiets helemaal verbouwen als er geen ongeval mee gebeurd was? zouden die 355 pk voldoende upgrade zijn tegenover mijn 320 turbo pk's? ik vind het wel een wreed machien.... en het heeft een achterbank voor de kids...ik zou ernaar gaan kijken maar hij staat 700km van hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=32641054

is zoiets zijn geld waard? en waarom zouden ze zoiets helemaal verbouwen als er geen ongeval mee gebeurd was? zouden die 355 pk voldoende upgrade zijn tegenover mijn 320 turbo pk's? ik vind het wel een wreed machien.... en het heeft een achterbank voor de kids...ik zou ernaar gaan kijken maar hij staat 700km van hier

Ziet er goed uit, echt knap gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=32641054

is zoiets zijn geld waard? en waarom zouden ze zoiets helemaal verbouwen als er geen ongeval mee gebeurd was? zouden die 355 pk voldoende upgrade zijn tegenover mijn 320 turbo pk's? ik vind het wel een wreed machien.... en het heeft een achterbank voor de kids...ik zou ernaar gaan kijken maar hij staat 700km van hier
                                    Ik zou het niet doen.
                                    Je zei dat je nu voor iets anders zou gaan. Het serieusere werk als je dat zo al kan noemen.
                                    Ik zie niet echt een vooruitgang tegenover je Turbo.
                                    Ik weet dat het allemaal veel geld kost maar ik zou dan nog wat harder op mijn tanden bijten en ineens voor een echte GT3 gaan.(of nog iets anders)

Just my 2 cents.

Comment

• Voor dat geld Wannes vind je interessantere 997's hoor. Ik vind dit zo wannabe GT3, terwijl het er geen is.

Wel knap natuurlijk.

Koop je gewoon een R8 man, zo een 997 is niet echt je ding !

Comment

• Idd R8 it is

Comment

• R8 is te traag voor Wannes.

Comment

Working...
                                          X